اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر دفاع یمن: دشمن متجاوز را وادار به خروج تحقیر آمیز از کشورمان می‌کنیم

وزیر دفاع یمن هر گونه سازش با ائتلاف سعودی را رد کرد و گفت که دشمن متجاوز را با گزینه‌های راهبردی دفاعی وادار به ترک یمن خواهد کرد.

وزیر دفاع یمن: دشمن متجاوز را وادار به خروج تحقیر آمیز از کشورمان می‌کنیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس،  وزیر دفاع یمن بر رد سازش با ائتلاف سعودی تاکید کرد و گفت که یمنی‌ها متجاوزان را وادار به خروج تحقیرآمیز از یمن خواهند کرد.

به گزارش شبکه المسیره، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن امروز در جمع مقامات نظامی یمن در محور نبرد در شهر «خب و الشعف» استان الجوف گفت:« مردم ما امروز عوامل قدرت را در اختیار دارند که یمن را به یک قدرت بزرگ و مؤثر در منطقه تبدیل می‌کند».

وی با تاکید بر اینکه با دشمنی که درصدد تحمیل اشغالگری بر یمن است، سازشی در کار نیست، گفت: با این دشمن جز ادامه نبرد و مبارزه فایده‌ای ندارد.

العاطفی گفت: «ما جان خود را برای دفاع از میهن و ارزش هایمان کف دستمان گذاشته‌ایم و انگشتمان را از روی ماشه برنمی‌داریم».

 وزیر دفاع یمن تاکید کرد:«ما پیروزی پشت پیروزی خلق می‌کنیم تا وقتی که همه جغرافیای یمن را آزاد کنیم و استقلال خود را بازیابیم».

او ادامه داد:« مردم ما و نیروهای مسلح ما با اتکای به قدرت خود، عزمشان را برای به کارگیری گزینه‌های راهبردی فراگیر در دفاع از زمین، دریا و هوا در یمن جزم کردند».

العاطفی در پایان گفت:« امروز قدرت بازدارندگی یمن بیش از هر زمان دیگری قادر است متجاوزان را به یک کوچ تحقیر آمیز از یمن وادار کند».

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول