اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

هافبک سابق عراق: اگر کاتانچ در بازی برگشت ایران را ببرد با تمام وجود او را تایید می‌کنم

هافبک سابق تیم ملی فوتبال عراق عنوان کرد اگر سرمربی تیم ملی این کشور در بازی برگشت مقابل ایران برنده شود، توانایی او را تایید می کند.

هافبک سابق عراق: اگر کاتانچ در بازی برگشت ایران را ببرد با تمام وجود او را تایید می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، این روزها آینده کاتانچ، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق موضوع بحث محافل رسانه های این کشور شده است. گروهی موافق ادامه حضور این سرمربی اسلوونیایی روی نیمکت تیم ملی عراق هستند و گروهی نیز به شدت با تمدید قرارداد این مربی مخالف هستند.

صفوان عبد الغنی، هافبک سابق تیم ملی عراق یکی از مخالفان حضور این مربی است. او در مصاحبه اخیرش با سایت «فوتبال عراق»، گفت: به نظرم ما به همراه کاتانچ نمی توانیم به جام جهانی 2022 صعود کنیم. اگر این مربی بتواند در بازی برگشت ایران را ببرد من به توانایی هایش ایمان می آورم و مهر تایید را به او می زنم.

وی افزود: کاتانچ در بازی رفت با ایران با چاشنی شانس به پیروزی رسید و نتایج به دست آمده به نظر می رسد با عملکرد خوب و تلاش بازیکنان خلق شده است.

تیم ملی عراق اکنون با 11 امتیاز صدرنشین گروه سوم است. ایران با کسب 6 امتیاز بعد از بحرین در رده دوم این گروه قرار دارد. عراق در بازی رفت با ایران با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول