اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هفته دولت 60 طرح و پروژه در روانسر افتتاح می‌شود

فرماندار روانسر گفت: 60 طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر 274 میلیارد ریال و اشتغالزایی 58 نفر به مناسبت هفته دولت در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

هفته دولت 60 طرح و پروژه در روانسر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعدی مصطفی‌زاده امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک هفته دولت، اظهار داشت: 60 طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف ،کشاورزی، خدماتی و صنعتی با اعتباری بالغ بر 274 میلیارد ریال و اشتغالزایی 58 نفر به مناسبت این هفته در شهرستان روانسر به بهره‌برداری می‌رسد و مردم از نعمات این پروژه‌های بهره‌مند خواهند شد.

وی روانسر را دروازه اورامانات معرفی کرد و افزود: توسعه روستاها مدنظر است، بنابراین با پیگیری راه توسعه را در روستاها دنبال کردیم در حوزه راه اقدامات خوبی انجام شده که در این هفته حوزه راه روستایی در مرادآباد که نزدیک به سه کیلومتر و از مطالبات به حق مردم آن روستا بوده به بهره‌برداری رسیده است.

افتتاح طرح گازرسانی به چهار روستا با بهره‌مندی 68 خانوار، حوزه راه و عمران، اجرای طرح هادی روستایی، بهره‌بردای از دو مجتمع گردشگری با اشتغالزایی 10 نفر، بهره‌برداری از 6 طرح سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 84 هکتاراز اهم طرح و پروژه‌ها افتتاخی هفته دولت در روانسر است که فرماندار این شهرستان به آن اشاره کرد.

مصطفی‌زاده با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه کشور، گفت: خوشبختانه به همت مسؤولان چرخه تولید توسعه و عمران متوقف نشده و دولتمردان با تمام توان برای پیشرفت و تعالی کشور تلاش می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در دنیا و به تبع شهرستان روانسر در خصوص نظارت‌ها در این راستا، گفت: بحث ویروس کرونا بیشتر جنبه مردمی دارد، به دنبال آگاهی بخشی و آرامش بخشی این فرهنگ در مردم شهرستان نهادینه شده که باید با این ویروس زندگی کنند.

مصطفی‌زاده ادامه داد: در سطح شهرستان روانسر با همکاری مسئولان و مشارکت مردم در قبال پیشگیری از کرونا اقدامات خوبی شده و نظارت‌ها در حوزه مقابله با این ویروس در حال انجام است و مشکل خاصی در این خصوص نداریم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول