اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

سکوت مسؤولان در مقابل مشکلات مردم خیانت است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولانی که با دیدن مشکلات جامعه سکوت اختیار کرده و به برای رفع آن پیگیری نداشته باشند کم‌کاری و خیانت می‌کنند.

سکوت مسؤولان در مقابل مشکلات مردم خیانت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی صبح امروز در جمع پرسنل و زندانیان ندامتگاه مرکزی بیرجند، اظهار داشت: انتقاد سازنده و توجه دادن مسؤولان به رفع برخی از نواقص جزو وظایف دینی است لذا ما حق نداریم فقط تمجید و یا انتقاد کنیم بلکه باید هر کاری را سرجای خودش انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولانی که با دیدن مشکلات جامعه سکوت اختیار کرده و به برای رفع آن پیگیری نداشته باشند کم‌کاری و خیانت می‌کنند، بیان داشت: اگر امروز خلافی از کسی یا مسؤولی سر زد باید امر به‌معروف کنیم و همه این‌ها فلسفه قیام عاشورا است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر گسترش خوبی‌‎ها و جلوگیری از زشتی‌ها و منکرات، تبیین کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای توبه، بخشش و بازگشت از گناهان است.

خسروی با بیان اینکه سالانه در امریکا که مرکز دشمنی علیه اسلام و مسلمانان است دو میلیون نفر از شیعیان عزادار سیدالشهدا(ع) هستند، افزود: با وجود اینکه ۱۴۰۰ سال از شهادت امام حسین(ع) می‌گذرد اما همچنان گرمای عشق به حضرت در سراسر عالم بشریت موج می‌زند.

وی با تأکید بر اینکه باید در مسیر امام حسین (ع) در عمل حرکت کنیم، مطرح کرد: امر به‌معروف یکی از درس‌های امام حسین(ع) و قیام عاشوراست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز کار تحقق و اجرای عدالت توسط آیت‌الله رئیسی (ریاست قوه قضاییه) نیز امر به‌معروف و ادامه راه قیام امام حسین(ع) است چرا که حد الهی و قانون باید برای ضعیف و قوی، حتی همان دختر و یا برادر فلان مسؤول مملکت و مقام ارشد دولت اجرا شود.

خسروی با بیان اینکه جلوگیری از تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی توسط ریاست قوه قضاییه نیز امر به‌معروف است، عنوان کرد: باید هر کسی در حد توان درس‌های امام حسین(ع) را در زندگی خویش پیاده کند که یکی امر به‌معروف و اقامه نماز اول وقت است.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول