اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پروژه‌های کشاورزی 160 فرصت شغلی در آزادشهر ایجاد کرد/ افتتاح و کلنگ‌زنی 7530میلیارد ریال پروژه کشاورزی در گلستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از افتتاح و کلنگ‌زنی 16 پروژه در بخش کشاورزی شهرستان آزادشهر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها 160 فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد کرده است.

پروژه‌های کشاورزی 160 فرصت شغلی در آزادشهر ایجاد کرد/ افتتاح و کلنگ‌زنی 7530میلیارد ریال پروژه کشاورزی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مختار مهاجر صبح امروز در جریان سفر وزیر جهاد کشاورزی برای افتتاح پروژه‌های هفته دولت در این بخش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۳ پروژه در شهرستان آزادشهر با اعتباری بالغ بر ۱۶۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال و اشتغال ۵۷ نفر افتتاح می‌شود که ۶۱۶ خانوار از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سه پروژه بخش کشاورزی آزادشهر با اعتبار ۳۶۸ میلیارد ریال با اشتغال ۱۰۳ نفر در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود، تصریح کرد: ۵۰۰ خانوار با آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها از مزیت‌های این طرح‌ها در شهرستان آزادشهر بهره‌مند خواهند شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان بیان کرد: در مجموع در شهرستان آزادشهر ۱۶ پروژه در بخش کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۵۳۷ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که ۱۶۰ شغل ایجاد و یک هزار و ۱۱۶ نفر از مزایای اجرای این پروژه‌ها در آزادشهر بهره‌مند می‌شوند.

مهاجر با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال ۲۲۹ پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزا در بخش کشاورزی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی در حال بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه برای طرح‌های بخش کشاورزی استان بیش از ۷ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است، گفت: از این تعداد ۱۲۶ طرح عمرانی و ۱۰۳ پروژه تسهیلاتی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از افتتاح ۹۱ طرح حوزه آب و خاک، ۲۵ طرح تولیدات دامی، ۱۸ پروژه صنایع تبدیلی، ۲۴ طرح تولیدات گیاهی، ۴۲ طرح شیلاتی و ۲۹ طرح جنگل و مرتعداری با حضور وزیر جهاد کشاورزی در استان خبر داد.

به گفته مهاجر؛ یک‌هزار و ۲۷۲ شغل با اجرای پروژه‌های بخش کشاورزی در استان گلستان ایجاد شده است و ۲۰ هزار خانوار گلستانی از مزایای آن برخوردار شدند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول