اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ترافیک سنگین در کندوان و آزادراه تهران-قزوین/ اعمال محدودیت ترافیکی تا 11 شهریور در جاده‌ها

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین، گفت: در حال حاضرترافیک در محور کندوان مسیر جنوب به شمال در برخی مقاطع سنگین است.

ترافیک سنگین در کندوان و آزادراه تهران-قزوین/ اعمال محدودیت ترافیکی تا 11 شهریور در جاده‌ها

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در محور کندوان

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حد فاصل گسیل تا نساء و حدفاصل گچسر تا تونل کندوان و هزار چم و برخی مقاطع در مسیر رفت و برگشت سنگین است.

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده سه راهی چلاو، از تردد روان در محور   فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت خبر داد.

*  ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین

محرابی نیا با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین محدوده گرمدره، حدفاصل شهرک جهان نما تا پل فردیس و محدوده پایانه شهید کلانتری، از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده های ساسانی و پل فردیس خبر داد.

* مه گرفتگی در ارتفاعات محورهای کندوان و فیروزکوه

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به مه گرفتگی در ارتفاعات محورهای چالوس و فیروزکوه، گفت: در محور هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* محدودیت ترافیکی جاده‌ها از روز چهارشنبه پنجم شهریور تا سه‌شنبه 11 شهریور

وی اظهار کرد: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 99/06/05 و 99/06/06 تا ساعت 2 بامداد روز های بعد از مرزن آباد بسمت کرج و آزادراه تهران-شمال  ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ های 99/06/05 و 99/06/06 تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

محرابی نیا گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه مورخ 99/06/07 از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع است با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه مورخ 99/06/07 از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز شنبه مورخ 99/06/08 از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز شنبه مورخ 99/06/08 از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ‌های 99/06/09 و 99/06/10 تا ساعت 2 بامداد روز های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ های 99/06/09 و 99/06/10 تا ساعت 2 بامداد روز های بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

محرابی نیا بیان کرد: در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در ‌محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون‌ کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع  است؛ تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 99/06/05 تا ساعت 2 بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: تردد‌ کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد در محور هراز ممنوع است.

محرابی نیا افزود: در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و سمنان-قائم شهر، تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز یکشنبه 9 شهریور از مسیر شمال به جنوب ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد: البته در صورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید و یا لغو محدودیت‌ها در محورهای فوق توسط ماموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود.

‌وی اظهار کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه پنجم شهریور تا ساعت 6 روز سه شنبه مورخ 11 شهریور در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران– سمنان– مشهد و بالعکس ممنوع است.

* ممنوعیت تردد در جاده اردبیل-آستارا و محور قدیم رشت-قزوین 

محرابی‌نیا گفت: در محور آستارا-اردبیل و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه پیشِ رو ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه پیش‌ِ رو ممنوع است.

وی اضافه کرد: در محور سلفچگان-قم، باند رفت به سمت قم، تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 24 روز یکشنبه 9 شهریور ‌ممنوع است و مسیر جایگزین آزادراه تهران-ساوه-سلفچگان است.

‌*  مسیر آزادراهی بین ‌تهران و کرج پرترددترین جاده کشور

محرابی نیا تصریح کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته آزادراه‌ کرج-‌تهران، آزادراه تهران-کرج و آزادراه کرج-قزوین پرترددترین جاده‌های کشور بود.

* انسداد محور محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر و چهار محور دیگر

 مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده فرعی شمشک - دیزین، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر و محور شهداد - نهبندان به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

* ترافیک جاده ها بیشتر شد

وی گفت‌: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد تعداد 2238 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 2.5 درصد افزایش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول