اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح ۹۹ پروژه عمرانی و اقتصادی هم‌زمان با هفته دولت در شاهرود

۹۹ پروژه عمرانی و اقتصادی هم‌زمان با هفته دولت در شهرستان شاهرود افتتاح شد.

افتتاح ۹۹ پروژه عمرانی و اقتصادی هم‌زمان با هفته دولت در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، صبح امروز افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت ۱۳۹۹ در شهرستان شاهرود با حضور ویدئوکنفرانسی علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان و تالار اجتماعات فرمانداری ویژه شاهرود انجام شد.

فرماندار شهرستان شاهرود در این مراسم که با حضور مسؤولین شهرستانی در تالار ولایت فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی در شهرستان شاهرود پروژه‌های خوبی در حال احداث و اتمام است و دستاوردهای سفرهای ریاست جمهوری هم خوب بود.

نادر فخری بیان کرد: امسال هم با وجود شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص، خللی در برنامه‌های هفته دولت ایجاد نشده و با برنامه‌ریزی متفاوت در حال انجام است.

وی افزود: امروز به‌صورت نمادین و ویدیوکنفرانسی  ۹۹ پروژه شهرستان شاهرود با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود که ۱۰ پروژه اقتصادی و ۸۹ پروژه عمرانی است.

فرماندار شهرستان شاهرود گفت: در مجموع برای پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی، ۲۳۸ میلیارد تومان هزینه شده و می‌شود که بیشترین پروژه مربوط به راه و شهرسازی با ۹۲ میلیارد تومان و بعد از آن ازلحاظ حجم کار و هزینه مربوط به شهرداری شاهرود است.

فخری تصریح کرد: امسال با مدیریت، دغدغه کمبود آب در شهرستان شاهرود نداشتیم و امروز هم هشت پروژه آب و فاضلاب با هزینه هشت میلیارد تومان افتتاح می‌شود که در کوتاه‌مدت مشکل کم‌آبی شاهرود با همراهی مردم در رعایت الگوی مصرف رفع شده است.

وی ضمن بررسی مشکلات پروژه سد کالپوش بیان کرد: در میان‌مدت شاهد انتقال آب آشامیدنی از کالپوش به شاهرود هستیم تا مشکل آب رفع شود.

فرماندار شهرستان شاهرود گفت: جلسه با فرماندار علی‌آباد برگزار شد که ۳۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و با توجه به تورم امسال ۶۶ میلیارد تومان از چشمه یاران قطری به شاهرود اختصاص یافت؛ در ادامه با حضور فرماندار علی‌آباد جلسات و نشست‌هایی با استان گلستان برگزار می‌شود تا در آینده مردم دغدغه آب آشامیدنی نداشته باشند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول