اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

53 باب منزل مسکونی به مددجویان بهزیستی استان تحویل داده می‌شود

معاون مشارکت‌های بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همزمان با هفته دولت 53 باب منزل مسکونی به مددجویان روستایی تحت پوشش بهزیستی شهرستان لردگان تحویل داده می‌شود، گفت: از این تعداد 33 مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول و 20 مسکن برای خانواده‌های دارای یک معلول ساخته شده است.

53 باب منزل مسکونی به مددجویان بهزیستی استان تحویل داده می‌شود

آرش قیاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه همزمان با هفته دولت 53 باب منزل مسکونی روستایی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان لردگان تحویل داده می‌شود، گفت: از این تعداد 33 مورد طبق تفاهم‌نامه سه جانبه بین سازمان بهزیستی، بنیادمسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان با پرداخت کمک برای هر کدام به مبلغ 18 میلیون تومان و در مجموع 594 میلیون تومان ساخته شده است.

معاون مشارکت‌های بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همچنین همزمان با هفته دولت 20 مسکن روستایی به خانواده‌های تک معلول سرپرست خانوار و زنان سرپرست خانوار تحویل داده می‌شود، ادامه داد: برای ساخت این منازل مسکونی کمک هزینه‌ای به مبلغ 8 میلیون تومان برای هر نفر و در مجموع 160 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه امسال به‌منظور خرید 5 باب منزل مسکونی شهری در لردگان 150 میلیون تومان کمک هزینه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی پرداخت شده است، افزود: از ابتدای امسال 6 خانواده دارای دو معلول برای دریافت کمک هزینه ساخت  مسکن به بانک معرفی شده‌اند که از این تعداد تاکنون یک نفر 16 میلیون تومان از بهزیستی دریافت کرده است.

قیاسی با بیان اینکه در سال گذشته 200 مددجو به منظور استفاده از تسهیلات مسکن محرومین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معرفی شد که از این تعداد 60 مورد تأیید و به بانک معرفی شد، اضافه کرد: در حال حاضر منازل مسکونی این تعداد مددجو با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در حال ساخت است.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول