اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ورود یگان ویژه به عرصه برخورد با اراذل و اوباش/ امنیت مردم خط قرمز پلیس است

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است اعلام کرد: یگان های ویژه با اقتدار, و آمادگی کامل در طرح مبارزه با اراذل و اوباش حضور خواهند داشت.

ورود یگان ویژه به عرصه برخورد با  اراذل و اوباش/ امنیت مردم خط قرمز پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس, سردار"حسن کرمی" در جلسه ای که با حضور فرماندهان، معاونان و روسای یگان های ویژه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم به خصوص سپهبد شهید"حاج قاسم سلیمانی" اظهار داشت: رسالت نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی صیانت و حفظ امنیت مردم شریف ایران اسلامی است، بهای امنیت امروز خون هزاران شهیدی است که در راه خاک و ناموس این کشور ریخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه برای حفظ و پایداری امنیت موجود در جامعه باید توان رزمی و عملیاتی کارکنان ارتقاء یابد، تصریح کرد: مقوله ارتقای آموزش و توان عملیاتی کارکنان در سطح نیروی انتظامی به خصوص یگان های ویژه با توجه به وظیفه حساس تامین امنیت جامعه، در اولویت همه کارهاست، آموزش های نوین می تواند کمک شایانی در انجام مطلوب ماموریت های پلیس داشته باشد، این مهم باید سرلوحه کاری همه فرماندهان قرار بگیرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد: پلیس ویژه درسراسر کشور آمادگی این را دارد تا در جهت ارتقای توان رزمی و عملیاتی کارکنان فرماندهی انتظامی استان ها، تجربیات خود را به این عزیزان منتقل کند تا در مواقع لزوم با به کارگیری این آموزش ها که با روش های به روز برنامه ریزی و مدون شده است، بتوانند ماموریت های خود را به نحو احسن و مطلوب انجام دهند.

رئیس پلیس ویژه کشور با اشاره به اینکه بعد از شیوع ویروس کرونا، با تبیین شیوه نامه های بهداشتی، آموزش کارکنان حتی برای کم ترین زمان به تعویق نیفتاده است گفت: یگان ویژه نیروی واکنش سریع و عملیاتی است ومقوله آموزش از مباحث اصلی در روند کاری این نیرو قرار دارد.

وی ادامه داد: درهمین خصوص با برنامه ریزی دقیق و با رعایت همه جوانب بهداشتی و با استفاده از سیستم های ارتباط زنده تصویری تا به امروز توانسته ایم 13 هزار و 500 نفر از کارکنان را با تاکتیک ها و روش های مدرن و به روز در موضوعات مختلف به ویژه مقابله با ناآرامی ها آشنا کنیم.

سردار کرمی در بخش دیگری از سخنان خود آمادگی کارکنان یگان ویژه را در سطح مطلوبی ارزیابی و عنوان کرد: در هر عرصه ای که حتی یک نفر از کارکنان یگان ویژه وارد میدان شده است، توانسته وظیفه خود را به نحو مطلوبی انجام دهد.

وی ادامه داد: این نشان از آمادگی نیروهای یگان ویژه در مباحثی مانند، آمادگی جسمانی، آمادگی عملیاتی و علمی و بصیرتی دارد، این مهم باید کماکان مدنظر همه فرماندهان باشد تا ان شاء الله بتوانیم ماموریت های خود را به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص طرح مبارزه با اراذل و اوباش یادآور شد: تامین امنیت مردم یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی است، یگان های ویژه ناجا در طرح مبارزه با مخلان نظم وامنیت به ویژه اراذل و اوباش با هدف پیشگیری از ایجاد ناآرامی ها توسط همین افراد وارد میدان می شود.

وی امنیت مردم را خط قرمز نیروی انتظامی عنوان و تاکید کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران در کنار رافت اسلامی با اقتدار در مقابل هرکس که بخواهد آرامش و آسایش مردم شریف ایران را بر هم بزند می ایستد، یگان های ویژه با آمادگی کامل در کنار فرماندهی انتظامی استان ها در طرح مبارزه با اراذل و اوباش با اقتدار همیشگی حضوری فعال پیدا می کند.

سردار کرمی گفت: مخلان نظم و امنیت جامعه و اراذل و اوباش این را بدانند که نیروی انتظامی و یگان های ویژه با اشرافیت کامل و دقیق اطلاعاتی در مقابلشان ایستاده و نخواهند گذاشت امنیت مردم دچار مشکل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول