اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

وزیر علوم روز کارمند را به کارکنان خدوم و شریف نظام آموزش عالی کشور تبریک گفت

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی روز کارمند را به کارکنان ستاد وزارت علوم، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور تبریک گفت.

وزیر علوم روز کارمند را به کارکنان خدوم و شریف نظام آموزش عالی کشور تبریک گفت

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی روز کارمند را به کارکنان ستاد وزارت علوم، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور تبریک گفت.

متن پیام غلامی به شرح زیر است:

با نکوداشت نام و یاد و راه سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین(ع)، یاد و خاطره مجاهدان عرصه ایمان و عمل، شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی می‌داریم. "چهارم شهریور ماه؛ روز کارمند"، فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه و خدمات خالصانه کارمندان نیکونهادی است که با نیروی تعهد و تخصص در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری و ستاد وزارت در جهت پیشبرد برنامه‌ها و اهداف نهاد بزرگ آموزش عالی ایفای نقش می‌کنند.

فرا رسیدن روز کارمند، از سویی فرصتی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی است تا بر عزم خود برای قدردانی شایسته از قشر شریفِ کارکنان دولت بیفزایند و در راستای افزایش رضایتمندی ایشان اقدام نمایند و از سوی دیگر فرصتی است برای کارمندان تا با بازنگری در روش‌ها و پرورش خلاقیت و نوآوری، میزان بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع را بهبود بخشند.

بی‌شک بستر و زمینه موفقیت‌های چشمگیر کشور در حوزه‌های علمی، تحقیقاتی و فناوری مرهون تلاش، همت و سختکوشی کارکنان استادان، نخبگان، پژوهشگران و دانشجویانی است که با کمترین امکانات با دل و جان در جهاد علمی کشور مشارکت می‌کنند.

در این میان و در روزهای اخیر و شرایط دشوار برگزاری آزمون‌های سراسری در دوران شیوع کرونا، کارکنان شریف و خدوم دانشگاه‌های سراسر کشور با همکاری و مشارکت مثال‌زدنی در برگزاری مطلوب این آزمون‌ها به یاری سازمان سنجش آموزش کشور شتافتند که اینجانب به نوبه خود از آنها قدردانی می‌نمایم.

در پایان، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه همکاران محترم در ستاد وزارت علوم و خانواده بزرگ آموزش عالی در سراسر کشور تبریک عرض می نمایم و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول