اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

تخفیف 50 درصدی وب سرویس استعلام نشانی کدپستی برای کسب و کارهای استارت‌آپی

مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست گفت: وب سرویس استعلام نشانی از طریق کدپستی ده‌رقمی، برای کسب و کارهای نوپا (استارت آپ‌ها) با تخفیف 50 درصدی ارائه می‌شود.

تخفیف 50 درصدی وب سرویس استعلام نشانی کدپستی برای کسب و کارهای استارت‌آپی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شرکت ملی پست، کاوه دولتی مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست گفت: وب سرویس استعلام نشانی از طریق کدپستی ده‌رقمی، برای کسب و کارهای نوپا (استارت آپ‌ها) با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این تخفیف براساس اجرای طرح ایران نوآفرین و در راستای همکاری با سازمان فناوری اطلاعات و شرکت‌ها و کسب و کارهای نوپا ارایه می‌شود، گفت: این تخفیف ۵۰ درصد و تا سقف ۲۰ میلیون ریال است.

دولتی با اشاره به اینکه براساس طرح یادشده و در راستای حمایت از شرکت‌های استارت‌آپی، خدمات مورد توافق با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌شود، افزود: تخفیف وب سرویس استعلام نشانی از طریق کدپستی ده‌‌رقمی، بر بستر گذرگاه خدمات عمومی دولت ارائه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تخفیف اعلام شده دارای محدودیت زمانی است، اظهار داشت: مدت زمان ارایه تخفیف، از زمان انعقاد قرارداد با شرکت استارت‌آپی، به مدت شش ماه است.

دولتی ادامه داد: در حال حاضر ۶۶ کسب و کار نوپای شناسنامه‌دار در استان‌ها شناسایی و به منظور همکاری با پست و بهره‌برداری از تخفیف یادشده، به واحدهای اجرایی سراسر کشور معرفی شده‌اند که در صورت تمایل می‌توانند از این خدمت استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول