اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

۱۲طرح توسعه شهری با اعتبار 629 میلیارد در دوگنبدان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

شهردار دوگنبدان گفت: امسال به مناسبت هفته دولت ۱۲پروژه توسعه شهری با اعتبار ۶۲9میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

۱۲طرح توسعه شهری  با اعتبار 629 میلیارد در دوگنبدان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، در سومین روز از هفته دولت ۱۲طرح توسعه شهری در شهرستان دوگنبدان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

در این آیین مسعود ظفری  اظهار کرد: ۱۲ پروژه با اعتباری به مبلغ 629میلیارد ریال  از محل اعتبارات داخلی و استانی به بهره برداری و کلنگ زنی شد.

وی با بیان انکه امسال به مناسبت هفته دولت چهار طرح کلنگ‌زنی و هشت طرح  افتتاح شد،  ادامه داد: تکمیل بلوار  شهید پناهپوری به طول ۵کیلومتر با اعتباری به مبلغ ۲۶۵,میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شهردار دوگنبدان افزود: پروژه بلوار شهید پناهپوری موازی با بلوار اصلی شهر از ابتدای باغ فردوس تا کوچه یازدهم شمالی کوی کارکنان  است که در هفته دولت تا کوچه سوم شمالی به بهره برداری رسید.

ظفری ادامه داد: اجرای پروژه کمربند سبز که از باغ فردوس تا کوچه ۱۱,شمالی کارکنان از دیگر طرح های شهرداری دوگنبدان است که عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی ابراز کرد: این طرح به طول هشت کیلومتر است که در این طرح 42 هزار اصله درخت کاشت خواهد شد.

وی ابراز کرد: سرانه فضای سبز شهر دوگنبدان در سه سال گذشته هشت متر بود که هم اکنون به ۱۲.۸متر مربع رسیده است.

ظفری عنوان کرد:  اجرای طرح کمربند سبز با اعتباری به مبلغ ۲۰,میلیارد ریال  از محل  درآمد داخلی شهرداری عملیاتی شد.

شهردار دوگنبدان  افزود: اجرای عملیات احداث پارک تپه ای امید به مساحت چهار و نیم هکتار با اعتباری ۴۰میلیارد ریال از محل درآمد داخلی ، اجرای فاز دوم بلوار اندیشه از جاده پازنان  تا تپه آفتابگردان با اعتباری به مبلغ۳۰میلیارد ریال عملیات آنها اجرایی شد.

وی به کلنگ احداث ساختمان جدید شهرداری دوگنبدان اشاره و ابراز کرد: ساختمان جدید شهرداری با ۲هزار و ۶۰۰ متر مربع در چهار طبقه  با اعتباری به مبلغ۱۵۰میلیارد ریال اجرایی و ساماندهی کانال مدرس شخصی  با اعتباری به مبلغ 5 میلیارد خواهد شد.

ظفری ادامه داد:  ساماندهی بلوار ورودی شهر به نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که از پلیس راه تا میدان ورودی شهر به طول پنج کیلومتر با اعتباری به مبلغ ۲۲میلیارد اجرا شده است.

شهردار دوگنبدان گفت: افتتاح پارک جانبازان با اعتباری به مبلغ 3 میلیارد ریال ، پارک خیابان ترابری با اعتباری به مبلغ 8 میلیارد ریال،  افتتاح پارک بهمن بیگی به مبلغ 8 میلیارد ریال،  اتاق مانیتور شهرداری هوشمند با ۲۰ میلیارد،جدول گذاری حد فاصل  میدان شهید امید بخش تا کشتارگاه به مبلغ 22 میلیارد ریال،  احداث بلوار بی بی حکیمه با اعتباری به مبلغ 28 میلیارد ریال  و افتتاح بلوار زنده یاد البرز زارعی به مبلغ 15 میلیارد ریال از مهمترین پروژه های افتتاحیه شهرداری دوگنبدان  در هفته دولت امسال است.

به گزارش فارس، ۳۱بوستان در مناطق مختلف شهر دوگنبدان وجود دارد که از این تعداد. ۱۴بوستان از سه سال گذشته تاکنون به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/۸۲۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول