سخنگوی قوه قضاییه: اقدام ما در ماجرای ویلموتس مصادره به نام دیگران نشود/مردم بدانند عزم جدی برای رسیدگی داریم

سخنگوی قوه قضاییه در مورد پرونده ویلموتس گفت: این پرونده در حال بررسی و طی مراحل است
به گزارش خبرگزاری فارس، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری خود در خصوص اینکه تعدادی از نماینده های مجلس از قرارداد ویلموتس شکایت داشته‌اند، گفت: خوشحالیم در برخی از موضوعات که دغدغه عمومی است معطل شکایت‌های مردم یا دستگاه ها نمی شویم. در این حوزه هم اولین شکایت و گزارش توسط سازمان بازرسی کل کشور آماده شد. وی تصریح کرد: اقدام ما را لطفا سایر دستگاه‌ها به عنوان کار خودشان مصادره نکنند؛ قوه قضائیه در این موضوع پیشگام بود و سازمان بازرسی کل کشور در این موضوع پیش قدم بود و پرونده ای هم در دادسرای تهران ایجاد شده است. سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: این پرونده البته مراحل اولیه خودش را در حال طی کردن است و نتیجه رسیدگی به پرونده حتما به مردم اطلاع داده می شود و مردم مطمئن باشند که عزم جدی برای رسیدگی‌ها داریم. انتهای پیام/ا
ویلموتس، مارک ویلموتس
11:59 - 4 شهریور 1399

2 بازنشر
8 بازدید



1 پاسخ