اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

هنگام‌پور: نمی‌دانیم لیگ‌بسکتبال چه شرایطی خواهد داشت/ بودجه‌ افزایش یافته اما به چشم نمی‌آید

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: نمی‌دانیم لیگ‌بسکتبال با چه شرایطی برگزار خواهد شد و سردرگم هستیم.

هنگام‌پور: نمی‌دانیم لیگ‌بسکتبال چه شرایطی خواهد داشت/ بودجه‌ افزایش یافته اما به چشم نمی‌آید

رضا هنگام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس اظهار داشت: دنبال کارها هستیم که از 15 شهریور تمرینات و عقد قرارداد با بازیکنان را آغاز کنیم. مذاکرات با بازیکنان سال گذشته را آغاز کردیم، اما هنوز هیچ بازیکن جدیدی را جذب نکرده‌ایم.

وی در مورد اینکه آیا بودجه تیم‌تان افزایش پیدا کرده است یا خیر، گفت: بودجه‌مان نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده، اما بودجه کم هر چقدر هم افزایش پیدا کند، به چشم نمی‌آید و تاثیر آنچنانی ندارد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه خودم هم هنوز قرارداد ندارم، عنوان کرد: البته دوستان به من لطف دارند و شفاهی گفته‌اند فصل بعد هم هستم، اما به هر حال باید قرارداد هم بسته شود و پس از آن کارها را آغاز کنیم. برنامه خود را به باشگاه داده‌ام و قرار است هفته آینده جلسه داشته باشیم.

هنگام‌پور در مورد اینکه آیا بازیکن ملی‌پوش و خارجی هم جذب می‌کنید یا خیر، گفت: با توجه به اینکه احتمال جذب یار خارجی کم است، حتما نیاز به یک بازیکن سنتر و یک گارد راس با تجربه داریم و جزو ضروریات است.

وی که تیمش فصل قبل در اولین حضور به پلی‌آف صعود کرد در مورد اینکه از شرایط برگزاری مسابقات خبر دارد یا خیر، عنوان کرد: در آیین نامه لیگ عنوان شده که مسابقات رفت و برگشت برگزار خواهد شد، اما هنوز سر در گم هستیم و نمی‌دانیم شرایط چگونه است. مدیریت باشگاه هم به دنبال این است که بداند بازی‌ها متمرکز است یا رفت و برگشت. خودم به شخصه دوست دارم که رفت و برگشت باشد، چون متمرکز بودن بازی‌ها کیفیت را پایین می‌آورد.

سرمربی شهرداری بندرعباس ادامه داد: با طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال هم که صحبت کردم، گفتم حتی اگر شده مسابقات را دیرتر برگزار کنید، اما به صورت رفت و برگشت باشد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول