اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

مدیرعامل شرکت ملی پست فرارسیدن روز کارمند را تبریک گفت

مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی روز کارمند را به تمامی همکاران پر تلاش شبکه پستی کشور تبریک و تهنیت گفت.

مدیرعامل شرکت ملی پست فرارسیدن روز کارمند را تبریک گفت

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شرکت ملی پست ، رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی روز "کارمند" را به تمامی همکاران پر تلاش شبکه پستی کشور تبریک  و تهنیت گفت.

براساس این گزارش ، در متن پیام  مدیرعامل شرکت ملی پست آمده است:چهارم شهریور ماه به پاس خدمات دلسوزانه و نقش موثر کارمندان در توسعه، تعالی و شکوفایی کشور، روز کارمند نام گذاری شده و بی‌شک قرار دادن این روز در هفته دولت، تاکیدی بر اثرگذاری جامعه کارمندان بر پیشبرد اهداف دولت است تا آن جا که کارمندان عضوی موثر در بدنه نظام دولتی کشور و بخشی جدایی‌ناپذیر از پیکر دولت محسوب می شوند. 

روز کارمند یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسانهای شایسته ای است که با هدف خدمت به مردم و کسب رضای خداوند، بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند.

بی تردید حضور راهبردی شما همکاران عزیزم در شرکت ملی پست در عرصه خدمت رسانی به دولت و ملت بزرگ ایران به عنوان بخشی از پیکره کلان نظام اقتصادی کشور، بالاخص در دوران شیوع ویروس کرونا حضوری چشمگیری است که ثمرات نیکوی آن را می توان در روند موفق و  رو به رشد شبکه پستی و کیفیت ارسال مرسولات به وضوح مشاهده کرد.

موفقیت شبکه ملی پست، در گرو تلاش و توانمندی نیروهای متخصص، خلاق و مسئولیت پذیری است که همواره می کوشند تا در سیر حرکت سازمان به سوی چشم اندازهای تعیین شده، نقش مؤثری ایفاء نمایند و بی‌شک هر تلاش مضاعف و انگیزه افزون، گامی بلند برای نیل به تعالی سازمان خواهد بود.

اگر چه خدمات رسانی در پست نوین بیشتر مبتنی بر تکنولوژی های نرم افزاری است، اما انسان محور بودن، اساس کار شبکه پستی می باشد. همکاران ما در بخش دولتی چه در واحدهای اجرایی اعم از قبول، رهسپاری، تجزیه، توزیع، حمل و نقل دورن شهری و برون شهری و چه در واحدهای ستادی به عنوان پشتیبان، تسهیل کننده و معرف تلاش ها و زحمات سایر کارکنان در جای جای کشور؛ بسیار تلاش می کنند تا نام و نشان هزاران ساله پست همچنان پرافتخار باقی بماند.

همکاران ارجمندم روز کارمند، تجلیل از انسان‌ های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است و همچنین افتخار همکاری با هزاران نفر از بهترین و تواناترین کارمندان کشور را برای خود مغتنم شمرده و به خاطر حضور در مجموعه این عزیزان که آنها را ستون اصلی بنای بزرگ شرکت ملی پست می دانم، بر خود می بالم.

اینجانب در قبال مجاهدت های خالصانه شما عزیزان بر خود لازم می دانم، همچون شما که در جهت گره گشایی از زندگی هموطنان و رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه تلاش می کنید، در جهت گشایش گره ها و فراهم نمودن آرامش و آسایش شما و خانواده گرامی تان گام های موثری بردارم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز "کارمند" را به تمامی کارکنان ساعی و صمیمی صنعت پست کشور تبریک عرض نموده و ضمن تشکر صادقانه از شما، توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول