اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اعلام آمادگی مشروط تشکیلات خودگردان برای بازگشت به مذاکرات سازش

عضو کمیته اجرایی «ساف» از آمادگی رام‌الله برای از سرگیری مذاکرات سازش خبر داد اما گفت، این موضوع باید از طریق کنفرانسی بین‌المللی صورت بگیرد.

اعلام آمادگی مشروط تشکیلات خودگردان برای بازگشت به مذاکرات سازش

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد المجدلانی» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» از آمادگی رام‌الله برای بازگشت به مذاکرات سازش خبر داد.

وی به خبرگزاری «آناتولی» گفت: ما آماده بازگشت به مذاکرات از طریق کنفرانسی بین‌‍‌المللی هستیم که کمیته چهارجانبه صلح (آمریکا، روسیه، سازمان ملل و اروپا) به آن فرا می‌خواند.

با این حال، مجدلانی تأکید کرد، تشکیلات خودگردان بازگشت به مذاکرات با طرف اسرائیلی در سایه ادامه تهدید طرح اشغال کرانه باختری و «معامله قرن» را نمی‌پذیرد.

وی ادامه داد، بازگشت به مذاکرات، مستلزماتی دارد که ازجمله آنها لغو طرح اشغال و معامله قرن است.

مجدلانی تصریح کرد، پس از آنکه تل‌آویو از توقف موقت طرح اشغال خبر داد، روسیه تماس‌های با مابقی اعضای کمیته چهارجانبه صلح داشته و با آنها درباره ازسرگیری مذاکرات میان دو طرف فلسطینی و اسرائیلی صحبت کرده است.

این اظهارات وی کمی قبل از ورود «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس به رام‌الله با هدف بحث درباره ازسرگیری مذاکرات سازش بیان شده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول