اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بهره برداری از ۲۹ طرح عمرانی صنعتی تولیدی و بندری در منطقه آزاد انزلی

در سومین روز از هفته دولت، آغاز افتتاح پروژه‌های صنعتی، سرمایه‌گذاری و گردشگری منطقه آزاد انزلی در شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو و مجتمع بندری کاسپین انجام شد.

بهره برداری از ۲۹ طرح عمرانی صنعتی تولیدی و بندری در منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، در سومین روز از هفته دولت، آغاز افتتاح پروژه‌های صنعتی، سرمایه‌گذاری و گردشگری منطقه آزاد انزلی با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان و محمدولی روزبهان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو و مجتمع بندری کاسپین انجام شد.

واحد صنعتی بسته‌بندی محصولات غذایی در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد انزلی با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۱۸۰ نفر افتتاح شد و بهره‌برداری از واحد صنعتی تولید کمپرسور نیز در همین شهرک صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۱۰ نفر کلید خورد.

 

همچنین خط تولید ماسک سه لایه پرستاری در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد انزلی با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۲۵ نفر به بهره‌برداری رسید و بهره‌برداری از طرح توسعه تولید فلزهای فرم دهی شده نیز در این شهرک صنعتی با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۱۰ نفر آغاز شد.

 

همچنین واحد صنعتی برش و بسته‌بندی کاغذ در شهرک صنعتی شماره دو منطقه آزاد انزلی با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۱۵ نفر افتتاح شد و واحد صنعتی فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی در شهرک صنعتی شماره دو منطقه آزاد انزلی با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۱۰ نفر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش سه باب انبار سرپوشیده به مساحت ۸۳۰۰ مترمربع در مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی با سرمایه‌گذاری ۲۰۳ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۲۰ نفر مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مجموعه بوم گردی شامل ۱۰ واحد بوم گردی نیز بااعتبار ۶ میلیارد ریال در زمینی به مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر و زیر بنای ۹۳۰ متر در روستای گلشن منطقه آزاد انزلی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

در پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسید درمجموع ۶۲۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد و ۲۸۹ نفر به‌صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول