اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

اخراج 2500 نفر دیگر در سومین ایرلاین قدیمی جهان

خطوط هواپیمایی «کوآنتس» اعلام کرد برنامه هایی برای کاهش بیش از 2500 فرصت شغلی به منظور کاهش هزینه ها دارد این درحالی است که اخراج 6 هزار نیروی کار خود را در ماه ژوئن اعلام کرده بود که روی هم رفته تقریبا برابر با اخراج 30 درصد کارکنان خود در پیش از شیوع کرونا است.

اخراج 2500 نفر دیگر در سومین ایرلاین قدیمی جهان

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، خطوط هواپیمایی کوآنتس اعلام کرد برنامه هایی برای کاهش بیش از 2500 فرصت شغلی به منظور کاهش هزینه ها دارد زیرا این شرکت به علت شیوع کرونا، در سال مالی کنونی 10 میلیارد دلار استرالیا (7.17 میلیارد دلار آمریکا) خسارت در درآمدهایش داشته است.

این اخراج های جدید که امروز اعلام شد در ادامه اعلام اخراج 6 هزار نیروی کار این شرکت در ماه ژوئن است که تقریبا برابر با اخراج 30 درصد کارکنان خود در پیش از شیوع کرونا است.

اندرو دیوید، رئیس فعالیت های داخلی کوآنتس گفت برون سپاری مشاغل زمینی (مانند هدایت هواپیما) در بزرگ ترین فرودگاه های این کشور می تواند از هزینه های عملیاتی سالانه آنها 100 میلیون دلار استرالیا بکاهد.

دیوید گفت به خبرنگاران گفت: «این اقدام خدمات زمینی ما را با نواسانات تقاضا هماهنگ می کند.»

«ما می دانیم که طرف خارجی می تواند هزینه های هواپیمای ما را 40 درصد کاهش دهد.»

گارث ایوانز، مدیر ارشد اجرایی جت استار، بازوی بودجه کوآنتس گفت همچنین با برون سپاری کار به شرکت های متخصص این امر، به این خط هوایی کمک می کند تا دیگر نیازی به سرمایه گذاری 100 میلیون دلار (استرالیا) طی 5 سال آینده برای تجهیزاتی نظیر قلاب و حمل کننده ساک نداشته باشد.

این مدیران از شرکت هایی که می تواند این برون سپاری را به عهده بگیرند، نام نبردند اما بزرگ ترین شرکت در استرالیا می تواند «دناتا»، «سوئیس اسپورت» و «منزس اویشن» باشند.

«کوآنتس» بزرگ ترین شرکت هواپیمایی استرالیا و سومین ایرلاین قدیمی جهان است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول