اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

زمان برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس مشخص شد

مقرر شد نخستین اردوی تیم ملی بوکس در سال 99 از 20 شهریور برگزار شود.

زمان برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، صبح امروز (سه‌شنبه 4 شهریور ماه ) علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس جلسه ای را با رئیس و دبیر فدراسیون بوکس برگزار کرده و برنامه های خود را تشریح کرد.

در این جلسه حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در خصوص محدودیت هایی که برای برگزاری اردو وجود دارد توضیحاتی را به سرمربی تیم ملی ارائه داد و در ادامه حمیدرضا قبایی زاده هم تمام نکات مربوط به شروع تمرینات را بررسی کرد و در نهایت مقرر شد نخستین اردوی تیم ملی بوکس در سال 99 از 20 شهریور برگزار شود.

با توجه به محدودیت های موجود و قوانین بهداشتی این اردو از 20 شهریور با حضور دانیال شه‌بخش و سید شاهین موسوی برگزار می شود و از اول مهر ماه به تعداد بوکسورهای حاضر در اردو اضافه خواهد شد.

قرار است از اول مهرماه علاوه بر المپین ها، از بوکسورهای مدعی 2 ورن (هر اردو 2 وزن به انتخاب کادرفنی تیم ملی) دعوت شود تا پس از بررسی شرایط فنی بوکسورها، بهترین نفر هر وزن در اردو باقی بماند.

همچنین در این جلسه بر حفظ سلامت ملی پوشان و کادرفنی تاکید شد و مقرر گردید اردوها با رعایت تمام قوانین بهداشتی پیگیری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول