اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح پردیس سینمایی در محمودآباد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از افتتاح پردیس سینمایی در محمودآباد با اعتبار 40 میلیارد ریال خبر داد.

افتتاح پردیس سینمایی در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباس زارع عصر امروز در آیین افتتاح پردیس سینمایی محمود آباد گفت: این پردیس سینمایی که یک سالن به ظرفیت‌های 240 نفر و دو سالن هر یک به ظرفیت 70 نفر دارد ، با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال ساخته و بهره‌برداری شده است.

وی افزود: با وجود اینکه حال اقتصادی دولت مساعد نیست، اما ما شاهد افتتاح پروژه‌های زیادی به‌ویژه در بخش فرهنگی هستیم که نشانگر مشارکت خوب بخش خصوصی است.

زارع ورود بخش خصوصی به پروژه‌های فرهنگی و هنری را برای توسعه این بخش الزامی دانست و تصریح کرد: در حال حاضر 12 سینما با 17 سالن در مازندران فعال است که با اتمام پروژه های نیمه تمام، تعدادشان به 25 سالن خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از کلنگ زنی پردیس سینمایی ساری و افتتاح پردیس سینمایی نور در هفته دولت در سال جاری خبر داد.

عنایت بخشی و کیانوش گرامی دو نفر از بازیگران پیشکسوت سینمای کشور نیز در آیین افتتاحیه پردیس سینمایی شهرستان محمود آباد بر لزوم تقویت و حمایت از هنرمندان و فعالیت‌های فرهنگی و هنری تاکید کردند.

به گزارش فارس، پردیس سینمایی مجتمع گردشگری سیمرغ شهرستان محمودآباد روز سه‌شنبه همزمان با سومین روز هفته دولت با حضور رازجویان معاون عمرانی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار محمودآباد، عنایت بخشی و کیانوش گرامی از بازیگران پیشکسوت سینمای کشور افتتاح شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول