اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نقش سپاه و بسیج در تأمین امنیت/ راه‌اندازی 500 واحد تولیدی جدید در آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه امنیت پایدار، پایه و اساس همه فعالیت‌ها در کشور و استان است، گفت: آذربایجان‌شرقی باوجود موقعیت استراتژیک خود در سایه همراهی مردم و تلاش شبانه‌روزی، اشراف اطلاعاتی و اقدام به‌موقع دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، جزو امن‌ترین استان‌های کشور است.

نقش سپاه و بسیج در تأمین امنیت/ راه‌اندازی 500 واحد تولیدی جدید در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در دیدار فرماندهان سپاه عاشورا با وی به مناسبت هفته دولت، امنیت پایدار را بزرگترین دستاورد انقلاب دانست و اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی از نظر شاخص‌های امنیتی جایگاه بالایی دارد و در سایه عنایت الهی و تلاش یگان‌های نظامی و انتظامی، هیچ مشکل امنیتی خاصی در استان نداریم.
 
وی با قدردانی از مشارکت فعال سپاه و بسیج در تأمین نظم و امنیت در استان، گفت: اگر امسال شاهد راه‌اندازی 500 واحد تولیدی جدید در استان هستیم در سایه امنیت است.
 
پورمحمدی افزود: با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی و شیوع بیماری کرونا، هیچ مسئله‌ای از نظر امنیتی در استان به وجود نیامده و مسوولان استان نیز با جدیت برای حل مشکلات تلاش می‌کنند.
 
فرمانده سپاه عاشورا هم در این دیدار که در محل استانداری انجام شد، با تبریک هفته دولت و روز کارمند، متذکر شد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی گذشته، حال و آینده دولتمردی در نظام جمهوری اسلامی هستند.
 
عابدین خرم با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با هیأت دولت، تصریح کرد: نگاه ایشان به عملکرد دولت و نظام در میان بحران‌های جهانی نگاه امیدوارکننده‌ای بود.
 
وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای گرفتار کردن نظام جمهوری اسلامی با بحران و ناامنی، بیان داشت: با وجود این تلاش‌ها، وضعیت جهانی به‌گونه‌ای رقم خورده است که خود آنها گرفتار بحران شده‌اند و کشور ما به سلامت از شرایط سخت عبور کرده است.
 
فرمانده سپاه عاشورا همچنین از پیگیری و جدیت استاندار و مسوولان اجرایی استان در رسیدگی به مشکلات مردم قدردانی و ابراز کرد: خوشبختانه هماهنگی، همدلی و همکاری میان مسوولان استان، موجب آرامش در بخش‌های مختلف شده و با وجود تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه، اداره امور در آذربایجان‌شرقی وضعیت مناسبی دارد.
 
وی متذکر شد: مسائل کارگری در آذربایجان‌شرقی در مقایسه با تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی استان، در پائین‌ترین سطح است که نشان می‌دهد مسوولان اجرایی نسبت به مشکلات این بخش پاسخگو هستند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول