اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انتقاد‌ها از شهرداری شهریار/ فضای شهری حال و هوای محرم ندارد

عاشورائیان مکتب آل رسول صل الله علیه و آله وسلم «قرارگاه فرهنگی عمار» در بیانیه‌ای عملکرد ضعیف و غیرقابل توجیه مسؤولان شهری و شهرستانی شهریار را در کوتاهی و سهل‌انگاری نسبت به سیاه‌پوشی و تبلیغات میدانی ایام عزای سالار شهیدان(ع) را محکوم کرد.

انتقاد‌ها از شهرداری شهریار/ فضای شهری حال و هوای محرم ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، عاشورائیان مکتب آل رسول صل الله علیه و آله و سلم «قرارگاه فرهنگی عمار» در بیانیه‌ای به شدت عملکرد بسیار ضعیف و غیرقابل توجیه مسؤولان شهری و شهرستانی شهریار را در کوتاهی و سهل‌انگاری نسبت به سیاه‌پوشی و تبلیغات میدانی ایام عزای سالار شهیدان(ع) را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

السلام علیک یا اباعبدالله(ع)
سلام بر حسین و یاران بصیر و دلیرش، سلام بر زینب و کاروان به ظاهر اسیرش، سلام بر محرم و نوحه و عزا و ماتمش، سلام بر عاشورا و عاشقان و پیروان مکتبش، سلام بر هر آن که دین دارد و بصیرت و غیرت.

چهارده قرن از شهادت مظلومانه سید و سالار شهیدان می‌گذرد و هنوز طنین روح‌نواز حسین علیه السلام از صحرای تفیده کربلا به گوش می‌رسد که آزادگان را به یاری فرا می‌خواند اما هنوز در هلهله و هیاهوی یزیدیان شکمباره و حرام خوار صدای حق او به گوش بسیاری نمی رسد!

چهارده قرن یزیدیان تاریخ تمام مکر و نیرنگ و همت و تلاش خود را به کار بستند تا این چراغ هدایت و کشتی نجات از حرکت باز ایستد اما غافل از آنکه «یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» 

در عصر حاضر که با بیداری فطرت‌ها و وجدان‌ها ، جوش و خروش حق پویان و عدالت خواهان عالم از یک‌سو و اتحاد جبهه کفر و الحاد و ظلم و فساد از سوی دیگر در صف بندی آشکار، مقابل هم موضع گرفته‌اند شیوع ویروس منحوس کرونا نیز بهانه‌ای شده برای خاموشی دوباره این جریان نجات‌بخش و هدایتگر.

کسانی که خود با وقاحت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی را نادیده گرفته‌اند و علناً آن‌ها را زیر پا می‌گذارند برای برپایی مجلس عزای امام حسین علیه السلام ده‌ها بهانه و شرط و مانع ایجاد می‌کنند تا مبادا با احیای نام و یاد امام حسین علیه السلام جامعه از شمیم عطر ایثار، مقاومت، جانبازی، فداکاری آکنده و اخلاق و اخلاص و ایمان و معنویت بر آن حاکم شود!

عاشورائیان مکتب آل رسول صل الله علیه و آله وسلم «قرارگاه فرهنگی عمار» با تقدیر و تشکر از تمام هیئات مذهبی و نیروهای مؤمن و انقلابی به ویژه جوانان و نوجوانان عزیز که با شور و شعور و مظلومیت و اقتدار در برپایی خیمه عزای حسینی همت گماشتند به تأسی از رهبر و مقتدای خود ضمن پای‌بندی به تمام اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی، عملکرد بسیار ضعیف و غیرقابل توجیه مسؤولان شهری و شهرستان را در کوتاهی و سهل انگاری نسبت به تبلیغات میدانی و سیاه‌پوشی اماکن دولتی و فضای عمومی تعجب برانگیز، دور از انتظار و قابل تأمل دانسته و حق مطالبه و پیگیری آن را بر خود لازم و محفوظ می‌داند.

امید بوده تا فرصت باقی است در بیعتی ایمانی با سالار شهیدان به خیل ارادتمندان و خادمان و سوگواران سیدالشهدا علیه السلام پیوسته و قصور و تقصیر خویش را با درک شرایط و موقعیت و عمل به وظیفه و تکلیف دینی و قانونی خویش جبران و از ساحت مقدس امام حسین علیه السلام و عزادار واقعی ایام صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف عذرخواهی کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول