اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

چالش بیکاری در شاهرود و میامی رفع شود

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع چالش بیکاری در شهرستان‌های شاهرود و میامی به‌طور جدی در دستور کار مسؤولان باشد.

چالش بیکاری در شاهرود و میامی رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، علی‌اصغر خانی بعدازظهر امروز در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های هفته دولت در شهرستان میامی که با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان در سالن کوثر استانداری و تالار اجتماعات فرمانداری میامی برگزار شد، اظهار کرد: از استاندار سمنان و معاونان وی که برای رفع مشکلات زیرساختی استان در تلاش هستند، قدردانی می‌کنم و افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان میامی نشان از تلاش مسؤولان ارشد استان و محلی دارد.

وی اضافه کرد: به‌طور قطع با همدلی، تلاش و نگاه مثبت همه‌جانبه مسؤولان این تعداد قابل‌توجه از طرح‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان میامی به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادامه هم دولت دوازدهم با همین تلاش و هماهنگی برای اجرای طرح‌های عمرانی و رفع مشکلات زیرساختی در منطقه اقدام کند.

خانی بیان کرد: از تلاش‌های فرماندار میامی، امام جمعه، کارمندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی که برای گره‌گشایی از مشکلات مردم منطقه در تلاش هستند، قدردانی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه رفع چالش بیکاری در شهرستان‌های شاهرود و میامی به‌طور جدی در دستور کار مسؤولان باشد، خاطرنشان کرد: تأمین به‌موقع اعتبارها در تکمیل طرح‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان میامی به‌صورت جدی پیگیری شود.

افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی در جاده سبزوار- میامی 

در سومین روز از هفته دولت، یک مجتمع خدماتی رفاهی واقع در کیلومتر ۱۹۵ جاده سبزوار- میامی با حضور ویدئوکنفرانسی و دستور استاندار سمنان افتتاح شد.‌

معاون ایمنی، فنی و بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اظهار کرد: برای ساخت این طرح مهم زیرساختی در شهرستان میامی، ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

محسن لشکری با بیان اینکه با تکمیل این طرح زیرساختی برای هفت نفر اشتغال‌زایی شد، افزود: ساخت اقامتگاه‌های بین‌راهی از این دست در کاهش سوانح رانندگی و واژگونی خودرو با توجه به یکنواخت و طولانی بودن محورهای ارتباطی استان بسیار اثربخش و کاربردی است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول