اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده سوگواره عبرات در فرهنگسرای قرآن

نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره عبرات به صورت حضوری و مجازی در فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده سوگواره عبرات در فرهنگسرای قرآن

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس همزمان با ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین علیه‌السلام فرهنگسرای قرآن در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری شب‌های ماه محرم، اقدام به برپایی نمایشگاهی از آثار منتخب جشنواره بین‌المللی عبرات کرده است.

این نمایشگاه با نمایش ۵۰ تابلوی ۵۰×۷۰ و ۱۰۰×۷۰ عکس‌های زیبایی از جلوه‌های پیاده‌روی باشکوه اربعین و عزاداری سرور و سالار شهیدان را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

از عکاسان و خالقان آثار این نمایشگاه می‌توان  از میلاد اسلام‌زاده، حسین حاجیلری، محمدهادی خسروی، راحله تامی حصاری، هاتف حسینی، امیر حسامی‌نژاد و سیدمیثم محمودیان نام برد.

این نمایشگاه در طول ماه محرم و صفر در فرهنگسرای قرآن و سایر فرهنگسراهای شهر تهران، باغ موزه قصر و مجموعه فرهنگی برج میلاد برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تماشای این آثار و شرکت در مراسم عزاداری امام حسین علیه‌السلام می‌توانند هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء به فرهنگسرای قرآن به نشانی خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند. همچنین با همت نگارخانه هدی این نمایشگاه در دهه دوم محرم به صورت فتوکلیپ در صفحه اینستاگرام فرهنگسرا نیز تقدیم مخاطبان عزیز خواهد شد.

به گزارش فارس فرهنگسرای قرآن امسال در اقدامی تازه هیأت عزاداری نوجوانان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا می‌کند.

سخنرانی حجت‌الاسلام علی نجار حیدری و مداحی سیدحسین جلیلیان، امیر بابک، هادی رسولی و محمد صفایی از جمله آیتم‌های این برنامه است.

علاقه‌مندان به سالار شهیدان می‌توانند هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء به فرهنگسرای قرآن به نشانی خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند.

از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای قرآن در ماه محرم برگزاری پرده‌خوانی نینوا است که با مشارکت پردیس تئاتر تهران و در قالب برنامه‌های جلوه سوگ، پرده‌خوانی نینوا را برگزار شد.

این برنامه روز سه‌شنبه ۴ شهریورماه از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰ با حضور مرشد رضا فقیهی برگزار و وی بخشی از قیام امام حسین علیه‌السلام را برای عزاداران حسینی روایت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول