اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مرکز پژوهش های مجلس به دنبال بهره مندی از ظرفیت های علمی کشور است

رییس مرکز پژوهش های مجلس در نشست مشترک با معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و مدیران این وزارتخانه بر لزوم بهره مندی از ظرفیت های علمی کشور در مرکز پژوهش های مجلس تاکید کرد.

مرکز پژوهش های مجلس به دنبال بهره مندی از ظرفیت های علمی کشور است

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، سردار رضا طلایی نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از مدیران این وزارتخانه در نشستی مشترک با علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

شایان ذکر است در این نشست که جمعی از معاونان مرکز پژوهش‌های مجلس حضور داشتند، دو طرف بر لزوم همکاری و تعامل دوجانبه در راستای پیشبرد اهداف مشترک در حوزه قانونگذاری به ویژه در حوزه صنایع دفاعی کشور تاکید کردند.

علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، در این نشست بر رویه این مرکز در استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت علمی و پژوهشی حوزه‌ها و مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور خصوصا توانمندی‌های وزارت دفاع به منظور ریل‌گذاری دقیق‌تر در مجلس تاکید کرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس همچنین با بیان اینکه در این مرکز باید از درونگرایی به یک برونگرایی فعال حرکت کنیم، تصریح کرد: اگر در مرکز به دنبال همبستگی و پیوستگی با نمایندگان محترم هستیم باید با سایر اجزا علمی و پژوهشی کشور به دنبال همکاری ویژه در سطوح مختلف کارشناسی و پژوهشی به منظور ارائه خدمت باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد زیرساخت‌ مناسب ارتقای همکاری‌های دوجانبه فراهم شود.

سردار رضا طلایی‌نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این نشست با اشاره تعیین 50 موضوع اولویت‌دار در حوزه تعامل دوجانبه بر ضرورت‌های قانونگذاری به منظور رفع موانع در توسعه توانمندی‌های دفاعی تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه همچنین پیشنهادهای همکاری 12 گانه‌ای مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد تا کارگروهی در مرکز پژوهش‎‌های مجلس تشکیل و زمینه همکاری مشترک فراهم شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول