اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زیدآبادی: قرارداد جلالی تمام شده/با قلعه‌نویی صحبتی نداشتیم

عضو هیات مدیره باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: قرارداد مجید جلالی تمام شده اما می‌تواند جزوگزینه‌های هدایت تیم برای فصل آینده باشد.

زیدآبادی: قرارداد جلالی تمام شده/با قلعه‌نویی صحبتی نداشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اتمام مسابقات لیگ برتر تغییر و تحولات نیمکت‌ها بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته و اخبار مختلفی در مورد مربیگری تیم‌ها به گوش می‌رسد.

یکی از این اخبار بحث سرمربیگری گل‌گهر سیرجان است به طوری که شایعاتی مبنی بر جدایی مجیدجلالی و نزدیک شدن اسامی سرشناسی چون امیرقلعه‌نویی در فضای مجازی مطرح شده است.

محمود زیدآبادی عضو هیات مدیره باشگاه گل‌گهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مطرح شدن اسامی زیاد برای هدایت تیم سیرجانی اظهار داشت: همه گزینه‌هایی که در فضای مجازی مطرح شده، شایعه هستند و ممکن است از طرف خود افراد یا طرفدارانشان مطرح شود. هنوز تصمیمی در مورد سرمربیگری تیم نگرفته‌ایم. باید بازی‌های باقی مانده این فصل فوتبال تمام شوند و بعد از آن برای بررسی گزینه‌های مختلف جلساتی را برگزار و تصمیم گیری خواهیم کرد.

زیدآبادی در مورد اینکه آیا جدایی مجیدجلالی از گل‌گهر قطعی شده است، گفت: مجید جلالی قراردادی داشته که تمام شده است. ما اعلام نکردیم که او قطعا جدا شده است و می‌تواند جزو گزینه‌های ما باشد. اما واقعیت این است که در حال حاضر در تعطیلات فوتبالی هستیم و هنوز با هیچ مربی مذاکره نکرده‌ایم.

عضو هیات مدیره باشگاه گل‌گهر در مورد اینکه گفته می‌شود امیرقلعه‌نویی به نیمکت تیم بسیار نزدیک شده، اظهار داشت: نه، هیچ صحبتی با امیر قلعه نویی انجام نشده است.همانطور که گفتم با هیچ مربی صحبت نشده است. هرتیمی می‌تواند به سراغ بهترین مربیان برود و ما هم گزینه‌هایی مدنظرمان است. در واقع می‌توانم بگویم بهترین مربیان در رادار ما هستند.

زیدآبادی در مورد ماجرای استعفای جلالی و مطرح شدن نام رضا مهاجری که در نهایت با مخالفت هیات مدیره باشگاه منجر به بازگشت جلالی شد، تصریح کرد: در آن مقطع سه باخت پشت سر هم داشتیم، مجید جلالی احساس کرد به خاطر یک سری از موضوعات و اتفاقات بهتر است تصمیم‌گیری را بر عهده هیات مدیره بگذارد و به همین خاطر استعفای خودش را شفاهی اعلام کرد.

وی افزود: ما این موضوع را در هیات مدیره بررسی کردیم و دیدیم اگر او برود و مربی جدید بیاید به ضرر تیم می‌شود. اگر تیم دو باخت می‌داد مربی جدید ممکن بود عنوان کند که من تازه آمده‌ام و ...بنابراین با خود جلالی صحبت کردیم و به او گفتیم خودش در کنار تیم بماند بهتر است. در  واقع روی مرزی بودیم که ممکن بود با جدایی جلالی اوضاع تیم بدتر شود. این اتفاق حتی باعث شد خود جلالی انگیزه بهتری و بیشتری پیدا کند و همه دیدند که نتیجه گیری تیم هم خوب شد.

زیدآبادی در مورد اینکه با خرج باشگاه گل‌گهر برای مهاجری بلیت پرواز تهیه و مذاکراتی هم با او انجام شد، گفت: باشگاه گل‌گهر چنین کاری نکرد. ما صحبتی با مهاجری نداشتیم. صحبت‌هایی در پشت پرده انجام شده بود. بعد از بازی با پیکان تا بازی بعدی فاصله زیادی نبود و زمان کوتاهی داشتیم. موضوع مهم برای ما آینده تیم و باشگاه بود. اگر بهترین مربی را هم می‌آوردیم بعد از دو باخت می‌گفت من تازه آمده‌ام و اوضاع بدتر می‌شد.

عضو هیات مدیره گل‌گهر در مورد اینکه با پتوانه مالی خیلی خوب باشگاه، آیا برنامه بودجه بندی برای فصل آینده مشخص شده، اظهار داشت: خیلی از تیم‌های دیگر هم خوب هزینه می‌کنند و شاید از ما هم بهتر باشند. ما در نیم فصل 6 بازیکن را جذب کردیم و این مساله باعث شد توقع از گل‌گهر بالا برود و بگویند پشتوانه مالی خیلی خوبی دارد.

وی ادامه داد: بودجه سال آینده را با چند مبلغ برنامه ریزی کردیم و به شرکت گل‌گهر ارائه دادیم تا بررسی کنند و نظر نهایی را به ما بگویند. تصویب بودجه سال آینده بستگی به این دارد که مدیران شرکت می‌خواهند تیم در چه جایگاهی قراربگیرد. ما دوست داریم با کمترین هزینه بهترین نتیجه و رده را به دست بیاوریم. ان‌شاءالله تصمیم‌گیری‌ها منجر به گرفتن نتایج خوب در فصل آینده می‌شود.

زیدآبادی در مورد اینکه آیا ممکن است گل‌گهر در فصل نقل و انتقالات به اصطلاح بمب بترکاند، گفت: به دنبال این نیستیم که بازیکنان آنچنانی بیاوریم. هدف ما پرورش جوانان و ساختن بازیکنان آینده دار برای آینده فوتبال کشورمان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول