اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شهرک صنعتی شماره چهار سنندج بهره‌برداری شد

همزمان با سومین روز از هفته دولت شهرک صنعتی شماره چهار سنندج به بهره‌برداری رسید و عملیات احداث 16 واحد صنعتی در آن آغاز شد.

شهرک صنعتی شماره چهار سنندج بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور جمعی از مسئولین و سرمایه گذاران شهرک صنعتی شماره چهار سنندج به بهره‌برداری رسید و عملیات احداث 16 واحد صنعتی در آن آغاز شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سنندج در این مراسم اظهار کرد: امروز با وجود تمام مشکلات ناشی از تحریم ها و شیوع کرونا و غیره شاهد اتفاقات خوبی در مسیر توسعه حوزه صنعت در استان هستیم.

سیدکمال حسینی تصریح کرد: امروز بعد از 19 سال شاهد آغاز فعالیت احداث واحدهای تولیدی در شهرک شماره چهار سنندج هستیم که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه تا امروز کارهای زیادی برای این شهرک انجام شده است، گفت: هنوز ابتدای کار هستیم و باید تولیدکنندگان مورد حمایت بیشتر قرار گیرند تا بتوانند هرچه زودتر این بستر را برای اشتغال جوانان فراهم کنند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سنندج افزود: اگر بخش خصوصی اطمینان خاطر داشته باشد بی وقفه کار را جلو خواهد برد از این رو انتظار حمایت بیشتر از سرمایه گذاران از سوی متولیان دولتی هستیم.

وی احداث جاده دسترسی به این شهرک صنعتی را مهمترین مطالبه سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده امیدواریم هرچه زودتر شاهد رونق این شهرک و فعالسازی واحدها و اشتغال جوانان در آن باشیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول