اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بهره‌برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی آراد شهر قروه

جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های آراد شهر قروه در مراسمی با حضور فرماندار، مسوولان پخش منطقه کردستان و دیگر مدیران شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی آراد  شهر قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس ناحیه قروه عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از این جایگاه، ضمن تبریک هفته دولت و ارائه  گزارشی از خدمات انجام شده در سطح شهرستان قروه از همکاری و تعامل مسولان شهرستانی با این ناحیه تشکر و قدردانی کرد و افزود: این جایگاه دهمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی شهرستان قروه به شمار می‌رود.

بهروز احمدی اظهار کرد: جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی آراد در زمینی به مساحت 900 متر مربع با دارا بودن دو مخزن به ظرفیت ذخیره‌سازی 45هزار لیتر بنزین احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله و یک تلمبه برای موتور سیکلت است.

وی با اشاره به اعتبارات هزینه شده  برای ساخت این جایگاه یادآور شد: هفت میلیارد تومان برای ساخت این جایگاه هزینه شده است.

احمدی اعلام کرد: این جایگاه بر اساس آخرین استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و زمینه اشتغالزایی 6 نفر را فراهم کرده است.

این مقام مسوول تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را از رسالت‌های اصلی این شرکت عنوان و اضافه کرد: این جایگاه سومین جایگاه تحت پوشش برندینگ در ناحیه قروه بوده که فعالیت خود را با شرکت صاحب نشان برند آغاز کرده است.
انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول