اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

الهامی: بازیکنان تراکتور رفاقت و شرافت را معنا کردند/خوشحالم سهمیه گرفتیم و حالا فینالیست شدیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: بازیکنان رفاقت و شرافت را معنا کردند و با وجود 10 نفره شدن پیروز شدیم.

الهامی: بازیکنان تراکتور رفاقت و شرافت را معنا کردند/خوشحالم سهمیه گرفتیم و حالا فینالیست شدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان و فینالیست شدن تیمش در نشست خبری اظهار داشت: تیمی که به نیمه نهایی می رسد تیم ضعیفی نیست. نفت مسجدسلیمان تیم خیلی خوبی بود. این برد را اول از همه چیز به جناب زنوزی تقدیم می‌کنم. از طرف خودم و بازیکنان که فردا تولدشان است و دو سال در این باشگاه زحمت کشیده است. امروز بازیکنان برایش سنگ تمام گذاشتند و به او تبریک می‌گویم. بازیکنان رفاقت و شرافت را معنا کردند و با وجود 10 نفره شدن پیروز شدیم. هواداران هم بعد از چند سال هم تیم شان آسیایی شد و هم به فینال جام حذفی رسیدند. نفت مسجدسلیمان هم تیم منسجم و با ساختار منظم تیمی است. 

وی ادامه داد: باید به تارتار تبریک بگویم تیم خیلی خوبی ساخته است. نفت شایستگی حضور در این مرحله را داشت. می‌دانستیم هرچه از بازی بگذرد شرایط سخت‌تر خواهد شد. نفت یکی از تیم‌هایی است که ساختار دفاعی خوبی دارد و گل زدن به آن سخت است. حملات زیادی داشتیم به خصوص در نیمه اول، موقعیت‌های گلزنی هم داشتیم اما توپ‌های‌مان گل نشد.

الهامی گفت: در شروع نیمه دوم به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. روال بازی هم خوب بود اما اخراج اسدی بازیکن ما کارمان را سخت کرد که با توجه به 10 نفره شدن ناخواسته عقب نشستیم. نفت مسجدسلیمان هم به ما فشار آورد. یکی دو موقعیت هم داشت هرچند ما هم موقعیت‌های گلزنی داشتیم اما شایستگی حضور در فینال را داشتیم. 

سرمربی تراکتور در مورد اینکه حساسیت بازی باعث شد بازیکنانش گل نزنند؟ اظهار داشت: ابتدا باید از بیژن حیدری و گروه داوری تشکر کنم. از ایشان معذرت می‌خواهم در یک صحنه من از کوره در رفتم که ناخواسته بود. این داور خیلی خوب قضاوت کرد و من از کمیته داوران و تیم داوری تشکر می‌کنم. در جام حذفی وقتی یک گل می‌خورید دیگر چیزی برای از دست دادن ندارید، دیروز هم گفتم جام حذفی یا همه چیز است یا هیچ چیز ، اما ما به همه چیز جام حذفی رسیدیم. دنبال این بودیم که همه چیز جام حذفی به دست بیاوریم که به دست آوردیم.

وی افزود: نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم اما گلایه‌هایی هم داریم که خیلی مواقع تنها بودیم فقط آقای زنوزی بود الان جایش نیست دوست ندارم کام هواداران را تلخ کنم و به آنها تبریک می‌گویم اما در موقعیت مناسب صحبت‌های زیادی برای گفتن هست چون تراکتور جایگاهش خیلی بالاتر از اینجا است. از روزی هم که مسئولیت گرفته بودم آرزویم این بود که مأموریت را خوب به پایان برسانم و به آقای زنوزی هم گفته بودم این تیم می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد الان خوشحالم که هم سهمیه آسیایی گرفتیم و هم فینالیست جام حذفی شدیم.ان‌شاءالله شرایط طوری باشد تراکتور به جایگاه واقعی خودش برسد و از حواشی که برخی افراد ایجاد می‌کنند به دور باشد. الان جایش نیست ان‌شاءالله روزی برسد که هواداران بتوانند جشن قهرمانی آسیا را بگیرند همه هم می‌دانند چه عده خاصی هستند که این حواشی را ایجاد می‌کنند.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اخراج عجیب رضا اسدی گفت: اسدی یکی از باشرف‌ترین فوتبالیست‌های ایران است و یکی از بهترین بازیکنانی است که در تاریخ زندگی‌ام با او کار کرده‌ام اصلاً دوست ندارم وارد چنین بازی‌هایی شوم رضا اسدی تمام توانش را گذشت. روی هند دوم خطا روی اسدی صورت گرفت. نباید برای تیم حاشیه درست شود. رضا بازیکن باغیرتی است. در اینجا می‌خواهم اساسا از ساسان انصاری هم تشکر ویژه کنم هرچند که چند هفته اخیر گل برای ما نزده اما درود بر شرفش، حضورش در زمین تماماً غیرت، شرف و حیثیت است و به او تبریک می‌گویم، به اخباری هم تبریک می‌گویم. او در 2 روز گذشته 6 بار فیزیوتراپی کرد. اخباری امروز نشان داد هنوز معرفت و مردانی در فوتبال هست. ان‌شاءالله روزی برسد بتوانم جبران کار این بازیکنان را بکنم و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول