اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ورود ستاد امر به معروف کشور به پرونده کارگران اخراجی

معاون مطالبه‌گری امر به معروف و نهی از منکر کشور در دیدار با نماینده‌گان کارگران بیکار شده یکی از واحدهای تولیدی استان گفت: مطالبات و اسناد جمع‌آوری شود تا از سمت واحد حقوقی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مرکز بررسی و پیگیری شود.

ورود ستاد امر به معروف کشور به پرونده کارگران اخراجی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد عصر امروز نمایندگان کارگران بیکار شده‌ یکی از واحدهای تولیدی استان با معاون مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور دیدار کردند.

محسن کاویانی در این دیدار با ارائه توضیحاتی از روند اخراج کارگران گلایه کرد: چندسالی است که پیگیر احقاق حقوق خود از مسؤولان بوده‌ایم اما متاسفانه در طی این چند سال هیچ حمایتی از سوی اداره کار که باید مدافع کارگران باشد ولی محقق نشده است.

نماینده کارگران بیکار شده‌ یکی از واحدهای تولیدی استان ادامه داد: ما بر این باوریم حق‌مان ضایع شده و متاسفانه کسی پاسخ‌گوی مطالبات ما نبوده و احساس می‌کنیم توان احقاق حق در برابر اداره کار را نداریم و توان مالی برای گرفتن وکیل را هم نداشته‌ایم.

در پایان حجت‌الاسلام روح الله میرزایی گفت: مطالبات و اسناد جمع‌آوری شده تا از سمت واحد حقوقی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مرکز بررسی و پیگیری شود.

معاون مطالبه‌گری و قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خاطرنشان کرد: در طول فعالیت بنده موارد زیادی وجود داشته که به وسیله قدرت نفوذ و منفعت طلبی بعضی مدیران حقوقی ضایع شده بود که پیگیری‌های موثری از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفت.

وی اضافه کرد: از جمله وظایف این ستاد پیگیری مشکلات و مبارزه با منکر در اقشار مختلف جامعه است و ان‌شاءالله رفع مشکلات شما نیز در دستور کار این ستاد قرار خواهد گرفت؛ باید مطالبات و اسناد جمع‌آوری تا از سمت واحد حقوقی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مرکز بررسی و پیگیری شود.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول