اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

صعود فرش حداد از دور گروهی لیگ برتر فوتبال ساحلی

تیم فوتبال ساحلی فرش حداد اصفهان در مرحله نخست لیگ برتر در گروه خود سوم شد و به دور بعدی مسابقات راه پیدا کرد.

صعود فرش حداد از دور گروهی لیگ برتر فوتبال ساحلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی به پایان رسید که تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان در این مسابقات حضور داشت.

صنعت فرش حداد اصفهان در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های گلساپوش یزد، شهریار ساری و دریانوردان بوشهر هم‌گروه بود که بازی‌های خود در دور برگشت را برگزار کرد و ۲ پیروزی و یک شکست در کارنامه خود به ثبت رساند.

شاگردان علی نادری در فرش حداد در بازی نخست خود با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم دریانوردان بوشهر به پیروزی رسیدند؛ فرش حداد در بازی دوم با نتیجه مشابه ۴ بر ۲ به گلساپوش یزد باخت؛ نماینده اصفهان در لیگ فوتبال ساحلی اما در بازی سوم با نتیجه ۴ بر ۳ شهریار ساری را برد.

در پایان دور رفت و برگشت و در گروه دوم تیم گلساپوش یزد با ۱۷ امتیاز در رده نخست ایستاد، تیم شهریار ساری با ۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت، فرش حداد اصفهان با ۸ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت و دریانوردان بوشهر هم بدون کسب امتیاز در مکان چهارم و آخر جدول ایستاد.

به این ترتیب از این گروه‌ تیم‌های اول تا سوم به دور بعدی مسابقات صعود کردند و فرش حداد در دور بعدی باید در کنار ۷ تیم برتر دیگر به رقابت بپردازد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول