اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

محدودیت‌های ترافیکی جاده کرج-چالوس در تعطیلات پیش رو

رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی جاده کرج-چالوس در تعطیلات پیش رو

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سرهنگ رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پنجم و  ۶ شهریور الی ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع شده و  با اعلام ماموران  پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای ذکر شده از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه می شود .

وی اضافه کرد:  همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه هفتم شهریور ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد:  طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی پلیس راه ناجا ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز شنبه" ۸شهریور ماه" جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع شده  و با اعلام ماموران  پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال بصورت یک طرفه خواهد شد.

وی گفت:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۹ و ۱۰ شهریورماه جاری تا پایان ترافیک، از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۵  روز های ذکر شده از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ گودرزی یادآورشد: چنانچه حجم بار ترافیک در  ابتدای جاده کرج - چالوس افزایش یابد محدودیت ترافیکی از میدان امیر کبیر اجرا می شود.

وی  به رانندگان توصیه کرد: علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول