اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سیف: چمن ورزشگاه آزادی مشکلی ندارد/امیدوارم بدون مشکل میزبان بازی دربی باشیم

مدیرمجموعه ورزشی آزادی گفت: تمام عوامل اجرایی شهرآورد تهران با یکدیگر هماهنگ هستند تا امروز شاهد برگزاری یک دیدار خوب باشیم.

سیف: چمن ورزشگاه آزادی مشکلی ندارد/امیدوارم بدون مشکل میزبان بازی دربی باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت مجموعه ورزشی آزادی، قدرت اله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: ورزشگاه آزادی مانند تمام دیدارهای پیشین پرسپولیس و استقلال آمادگی کامل را برای برگزاری این دیدار دارد. زمین چمن و امکانات جانبی استادیوم فوتبال و ... مهیاست تا به خوبی پذیرای دو تیم باشد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: پرسنل ورزشگاه آزادی دو تا سه روز است که به صورت شبانه روزی در حال آماده سازی این ورزشگاه برای برگزاری شهرآورد هستند. امیدوارم این بار هم بدون مشکل میزبان مسابقه پرسپولیس و استقلال باشیم.

وی با اشاره به نشستی‌ که روز گذشته در سازمان لیگ برگزار شد، خاطرنشان کرد: تمام عوامل اجرایی شهرآورد تهران با یکدیگر هماهنگ هستند تا انشاالله امروز شاهد برگزاری یک دیدار خوب باشیم. ما هم در ورزشگاه آزادی با تمام توان در خدمت خواهیم بود. روز گذشته هم کانون هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال تا ساعت 10 شب در ورزشگاه حضور داشتند و مشغول اجرای طرح های موزاییکی تیم های خود بودند.

سیف ضمن مطلوب خواندن شرایط زمین چمن ورزشگاه آزادی گفت: با وجود این که در فصل تابستان قرار داریم و معمولا" در این فصل از سال چمن ورزشگاه مشغول استراحت بین تعطیلات لیگ برتر است، خوشبختانه زمین چمن ورزشگاه آزادی مشکلی ندارد و با کیفیتی مطلوب مانند گذشته آماده برگزاری مسابقه فوتبال است.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی امروز چهارشنبه 5 شهریور ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود تا رقیب تراکتورسازی در فینال مشخص شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول