اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

توزیع بیش از ۵ هزار پرچم در محلات کرمانشاه/ میزبان سوگواره ملی بزرگی خواهیم بود

معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه گفت: یک سوگواره ملی بزرگی در قالب طرح نمایش‌های آئینی مرتبط با محرم با مشارکت 12 دستگاه اجرایی در ایام اربعین به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

توزیع بیش از ۵ هزار پرچم در محلات کرمانشاه/ میزبان سوگواره ملی بزرگی خواهیم بود

مهدی عبدالمالکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در ایام محرم‌الحرام در واقع شهرداری کرمانشاه اصلی‌ترین رسالت خود را در حوزه فضاسازی شهری دیده و همه ساله تلاش بر این بوده که فضای شهری متناسب با این مناسبت مهم و ارزشمند، محرمی شود.

وی ادامه داد: یک پویشی در حوزه سازمان فرهنگی و اجتماعی در حوزه فرهنگی شهرداری اتفاق افتاده که در این شرایط بیماری کرونا برای افرادی که امکان خارج شدن از منزل را ندارند هر خانه این امکان را داشته باشد که تبدیل به یک حسینیه شود.

معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه ادامه داد: ما در راستای همین پویش بیش از ۵ هزار پرچم را برای سردرب منازل شهر کرمانشاه تهیه کردیم که با احیای یک سنت حسنه و رسم و سنت مردم کرمانشاه بوده چهره محلات کرمانشاه سیاه‌پوش شده است.

وی از میزبانی گروه‌های نمایشی کشور در ایام اربعین در کرمانشاه خبر داد و افزود: یک سوگواره ملی بزرگی در قالب طرح نمایش‌های آئینی مرتبط با محرم با مشارکت 12 دستگاه اجرایی در کرمانشاه برگزار خواهد شد که فراخوان آن طی روزهای آینده منتشر و از پوستر آن رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/پ

 


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول