اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش 19 درصدی جابه‌جایی بار در محورهای استان زنجان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان میزان بار جابه‌جا شده طی پنج ماه گذشته از سال‌جاری را در محورهای استان 3 میلیون و 716 هزار و 300 تن اعلام کرد و گفت: جابه‌جایی بار در محورهای استان نسبت به بازه زمانی مشابه سال‌گذشته افزایش 19 درصدی یافته است.

افزایش 19 درصدی جابه‌جایی بار در محورهای استان زنجان

علی مدقالچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تناژ بار جابه‌جا شده در محورهای استان را طی پنج ماه گذشته از سال‌جاری 3 میلیون و 716 هزار و 300 تن اعلام و اظهار کرد: از این میزان بار جابه‌جا شده یک میلیون و 248 هزار و 973 تن درون استانی و 2 میلیون و 467 هزار و 327 تن برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان میزان بار جابه‌جا شده توسط ناوگان باری استان را از اول فروردین تا پایان مردادماه سال گذشته 3 میلیون و 113 هزار و 515 تن عنوان و تصریح کرد: میزان بار جابه‌جا در سال جاری نسبت به سال‌گذشته افزایش 19 درصدی یافته است.

وی به افزایش 16 درصدی بارنامه صادر شده طی پنج ماه گذشته از سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال‌گذشته اشاره کرد و افزود: تعداد بارنامه‌های صادر شده از آغاز سال‌جاری تاکنون  228 هزار و 247 فقره بوده در حالیکه تعداد این بارنامه‌ها در سال‌گذشته 197 هزار و 424 فقره بوده است.

مدقالچی با بیان اینکه عمر ناوگان باری استان زنجان 18.93 سال است، ادامه داد: 7 هزار و 648 راننده بر روی 4 هزار و 775 خودروی باری فعالیت می‌کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: خاک معدنی، سیمان، سیلیس، سنگ آهن، میلگرد، گازوئیل، گندم، شمش آهن و انواع مفتول عمده کالاهای جابه‌جا شده از اول فروردین تا آخر مردادماه توسط ناوگان باری استان بوده است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول