اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مصوبات شورای شهر در شهرداری تبریز راکد می‌ماند/امروز برخی‌ها حق مردم را ناحق می‌کنند

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه بخشی از مصوبات شورا در شهرداری راکد می‌ماندٰ، گفت: مردم از برخی مشکلات ناراضی هستند و مرجعی برای رسیدگی مناسب وجود ندارد .

مصوبات شورای شهر در شهرداری تبریز راکد می‌ماند/امروز برخی‌ها حق مردم را ناحق می‌کنند

به گزارش  خبرگزاری فارس از تبریز، عبدالله تقی‌پور امروز در کمیسیون تحقیق و نظارت با بیان اینکه بخشی از مصوبات شورا در شهرداری راکد می‌ماند، اظهار داشت: مردم از برخی مشکلات ناراضی هستند و مرجعی برای رسیدگی مناسب وجود ندارد که برخی ایجاد نارضایتی‌ها قابل قبول نیست و با کمترین توجه حل خواهد شد.

وی با پیشنهاد ایجاد کمیته کارشناسی، یادآور شد: کمیته‌ای برای رسیدگی به شکایات و مشکلات مردم تشکیل شود، چرا که واقعاً در برخی زمینه‌ها حق مردم ضایع می‌شود که لازم است از این موضوع جلوگیری شود.

تقی‌پور با بیان اینکه برخی مشکلات در سایه سوءمدیریت و عدم اطلاعات کافی است، گفت: این نبود توجه و تخصص باعث به وجود آمدن بسیاری از مشکلات می‌شود که مردم را  به سیستم بدبین می‌کند.

وی متذکر شد: رسیدگی به پرونده‌های تضییع، حیف اموال، ایجاد ساختار عدالت اداری و ایجاد کمیته رسیدگی به شکایات مردم باید در اولویت کمیسیون تحقیق و نظارت باشد.

رئیس کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز، اذعان داشت: امروز هدف اصلی کمیسیون تحقیق و نظارت جلوگیری از وقوع مشکل است تا مانع بروز مشکلات و برخی جرم‌ها در شهرداری شود.

فرج محمدقلیزاده با بیان اینکه در این دوره از کمیسیون تحقیق و نظارت در کنار مسائل مختلف موارد ریشه‌ای را بررسی خواهیم کرد و با بررسی عملکرد شهرداری در خصوص مصوبات سه سال گذشته شورا میزان عملکرد شهرداری مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما نظارت در راستای جلوگیری از ایجاد مشکل است، خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم به سمت شفافیت بیشتر در امور حرکت کنیم.

رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت با بیان اینکه مدیران کشورهای پیشرو در مبارزه با فساد اداری تفاوتی با مدیران و مسوولان ما ندارند، ادامه داد: تفاوت در نظارت و ابزار‌های نظارت است.

محرم محمدزاده عضو کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی نیز با بیان اینکه تا زمانیکه زمینه فساد وجود دارد، احتمال آلودگی نیز بیشتر است، اضافه کرد: در صورت از بین رفتن زمینه‌ها، فساد نیز از بین خواهد رفت.

وی افزود: امروز برخی حق مردم را ناحق می‌کنند و پاسخگوی اعمال خود نیستند که باید بتوان آنها را برای اعمال خود پاسخگو کرد.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول