اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جمشیدی: رضایی سمتی در ذوب‌آهن ندارد و در جریان حرف‌های او نیستم/ در انتقال اسماعیلی‌فر رضایت ما جلب نشد

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن گفت: اصلا در جریان صحبت‌های رحمان رضایی نیستم و او سمتی در تیم ما ندارد.

جمشیدی: رضایی سمتی در ذوب‌آهن ندارد و در جریان حرف‌های او نیستم/ در انتقال اسماعیلی‌فر رضایت ما جلب نشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چندی پیش رحمان رضایی مدعی شد که پیش از بازی با گل‌گهر یکی از سرمربیان لیگ برتری در تماس با برخی از بازیکنان ذوب‌آهن و همچنین یک عضو هیات مدیره این باشگاه تمرکز سبزپوشان را به هم زده است. رضایی در مورد این ماجرا حتی عنوان کرد که احمدجمشیدی سرپرست باشگاه ذوب‌آهن نیز شاهد حرفهایش است.

احمد جمشیدی در این خصوص و اینکه  رضایی مدعی شده او شاهد حرفهایش است، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: نه، من اصلا در جریان این قضیه نیستم و اصلا چیزی ندیدم. این بحث را از خود رحمان رضایی سوال کنید. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسی با بازیکنان شما تماس گرفته، تصریح کرد: نمی‌دانم. این مساله را از خود رضایی بپرسید. ما به خاطر بحث سرمربی و کادرفنی آنقدر سرمان شلوغ است که وارد این بحث‌ها نمی‌شویم.

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا رحمان رضایی سمتی در این تیم دارد، اظهار داشت: نه، او قراردادش به پایان رسیده است. ضمن اینکه کل اعضای کادرفنی ما هم قراردادشان به پایان رسیده است.

وی در خصوص تعیین تکلیف سرمربی تیم عنوان کرد: ما در حال صحبت با چند گزینه برای سرمربیگری تیم هستیم و ان‌شاالله ظرف چند روز آینده سرمربی تیم را مشخص می‌کنیم.

جمشیدی در مورد انتقال دانیال اسماعیلی فر به سپاهان گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است و باید از ما استعلام بگیرد که حتما این کار را انجام می‌دهند. بازیکنان اگر جایی می‌خواهند بروند باید بیایند و با باشگاه قبلی خودشان صحبت کنند تا خدای ناکرده در آینده با مشکلی مواجه نشوند. دانیال به ما گفته بود که اولویتم ذوب‌آهن است. او یک نیم‌فصل با ما قرارداد دارد اما مدعی است که براساس قراردادش می‌تواند فسخ کند. ما هم دنبال کار خودمان هستیم و ان شاالله آنچه که مورد نظرمان است تحقق پیدا کند و ختم به خیر شود. ما نمی‌خواهیم جلوی کار کسی را بگیریم اما مطمئنان از حق باشگاه نمی‌گذریم.

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: روی بحث قرارداد تاکید داریم. اگر کسی قراردادش تمام شده باشد و صحبتی هم انجام نشود کاری با او نداریم اما اسماعیلی‌فر یک نیم فصل با ما قرارداد دارد. موارد و مسائلی هست که باید آن‌ها را پیگیری کنیم. او ادعا می‌کند که توافق مالی نشده ولی این یک قسمت است و تمام کار نیست. او قبول کرده دو فصل و نیم، در ذوب آهن باشد. این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم تا ببینیم به امیدخدا به چه شکلی تمام می‌شود.

جمشیدی در مورد اینکه به نظر می‌رسد ذوب‌آهن از این انتقال راضی نیست، گفت: به هرجهت اینکه حق با کدام طرف است را باید قانون مشخص کند. او ادعایی دارد که من می‌توانم بروم و ما هم می‌گوییم نه، اگر قرار است برود باید رضایت باشگاه را جلب کند اما این اتفاق نیفتاده است. او بازیکن خوبی بوده و برای ما زحمت کشیده اما دوست داریم اگر روزی بازیکن جدا می‌شود با روش حرفه‌ای و تعامل با باشگاه قبلی انجام شود. این کار بهترین راه است تا خدای ناکرده مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول