اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تهیه 20 هزار بسته کمک مؤمنانه در دو روز

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: طی روز گذشته و امروز در ناحیه امام حسین(ع) و امام علی(ع) سپاه استان ۲۰ هزار بسته تهیه شد و پس از اعلام رزمایش در شهرستان‌ها نیز ۳۰ هزار بسته اضافه می‌شود.

تهیه 20 هزار بسته کمک مؤمنانه در دو روز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سرهنگ میراحمدرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان ظهر امروز در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مبالغی که از فیش حقوقی بسیج اقشار و ستاد سپاه ولی‌عصر شده بود امروز به بسته‌های معیشتی ویژه طرح کمک مؤمنانه تبدیل شد.

وی افزود: طی روز گذشته و امروز در ناحیه امام حسین(ع) و امام علی(ع) سپاه استان ۲۰ هزار بسته تهیه شد و پس از اعلام رزمایش در شهرستان‌ها نیز ۳۰ هزار بسته اضافه می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر خوزستان با اشاره به توزیع ۱۳۰ هزار بسته در مرحله اول این طرح، عنوان کرد: مرحله دوم این طرح شامل بسته‌های مؤمنانه، کارتِ هدیه، توزیع آرد رایگان، پخت نان در مناطق هدف و توزیع گوشت و مرغ به مردم آسیب‌پذیر است.

وی گفت: تا پایان دهه اول محرم کمک‌های مؤمنانه به ۱۰۰ هزار بسته خواهد رسید و طرح‌ریزی شده است که بین مردم نیازمند توزیع شود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول