اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت ایجاد روشنایی مناسب در مبادی شهر چرام

معاون فرماندار چرام بر ایجاد روشنایی مناسب در ورودی و خروجی این شهر تاکید کرد.

ضرورت ایجاد روشنایی مناسب در مبادی شهر چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز نشست شورای ترافیک به ریاست معاون عمرانی فرماندار و اعضای شورای ترافیک چرام در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست که به منظور بررسی مسائل و مشکلات ترافیکی سطح شهر و هم اندیشی در خصوص رفع این مسائل تشکیل شد، سرتیپ خادمی اظهار کرد: با توجه به بررسی دقیق ترافیکی در خصوص سوانح و تصادفات جاده ای در سطح شهرستان چرام باید با اجرای نصب سرعتکاه آسفالت استاندارد با آشکارسازی مناسب در سطح شهرستان موافقت شود.

معاون عمرانی فرماندار چرام با بیان اینکه شرکت برق نسبت به جمع‌آوری تیر چراغ برق در محل اجرای پروژه بلوار دانشجو باید اقدام کند،گفت: شهرداری چرام نسبت به آشکارسازی سرعت کاه و نصب تابلو در بلوار شهید دستغیب و خروجی شهر به سمت پمپ بنزین اقدام کند‌.

وی با تاکید بر این مطلب که شهرداری چرام نسبت به نصب تابلو و شهرداری سرفاریاب نسبت به آشکارسازی سرعتکاه سطح شهر با رنگ مناسب و تابلو  هشدار اقدام نماید، ابراز کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به قیر و آسفالت کیلومتر ۳۰ تا ۳۲ قبل از امامزاده شاه حمزه اقدام کند.

این مسوول همچنین افزود: راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به آزادسازی حریم در محل روستای القچین سفلی اقدام کرده و شهرداری نسبت به خط کشی و گذرگاه عابر پیاده در بلوار شهید دستغیب جلوی بانک ملی اقدام کند.

وی بر ایجاد روشنایی مناسب در ورودی و خروجی شهر چرام و اجرای چراغ چشمک زن در میدان بسیج این شهر از سمت چپ در شهربازی از دیگر مواردی بود که معاون فرماندار بر آن تاکید داشت.

خادمی در ادامه عنوان کرد: با توجه به شیب زیاد و عدم دید در سه راهی بلدان و  با توجه با سرعت بسیار زیاد وسایل نقلیه و بروز تصادف مکرر در محل روستای تمبی با اجرای سرعتکاه موافقت می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۰۲

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول