اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آغاز پویش «آماده‌باش» با ۴۰۴ برنامه در سمنان

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان از آغاز پویش سراسری «آماده‌باش» در شهرستان سمنان با ۴۰۴ برنامه در قالب ۲۲۲ موضوع خبر داد.

آغاز پویش «آماده‌باش» با ۴۰۴ برنامه در سمنان

امین قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اعلام آغاز پویش آماده‌باش در شهر سمنان اظهار کرد: پویش ملی «آماده‌باش» در جهت بالا بردن و افزایش نشاط و شادابی مردم به‌ویژه خانواده‌ها و تحرک و پویایی در جامعه، با هدف مقابله با کرونا و افزایش سهم ورزش‌های همگانی در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا طراحی شده است و تا 30 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مأموریت ویژه برای برگزاری این طرح، ارتقای نقش مسؤولانه ورزش همگانی در کاهش کم‌تحرکی و پیشگیری از کرونا است که از اهداف آن می‌توان به آگاهی‌بخشی، تحریک و ترغیب و رفع موانع ورزشی و افزایش تحرک بدنی و به‌تبع آن افزایش ایمنی بدن در مقابله با کرونا اشاره کرد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: کانون اصلی پویش ملی «آماده‌باش» ورزش همگانی برای مقابله با کرونا شامل خانواده‌ها، گروه‌های پرخطر جامعه، افراد بالای 50 سال و همه رده‌های سنی به‌ویژه آگاهی‌بخشی و مشارکت کودک و نوجوانان در معرض این بیماری است.

قنبری یادآور شد: پویش ملی «آماده‌باش» به‌صورت برنامه‌های مجازی، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، بروشور، چالش، مسابقات مجازی، گفت‌وگوی زنده اینستاگرام و ... با هماهنگی کمیته‌های 35 گانه هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان که پتانسیل بالایی را دارا هستند، آغاز شده است.

وی از تمام شهروندان دعوت کرد تا در شبکه‌های اجتماعی هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان به آدرس semnanhamegani به‌صورت خانوادگی در این پویش شرکت کنند.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول