اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز فعالیت تازه‌وارد ورزش اصفهان در لیگ تنیس روی‌میز

مدیر باشگاه پادما یدک گفت: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با ریاست هیأت تنیس روی‌میز استان اصفهان، دوتیم تنیس روی‌میز در دوبخش آقایان و بانوان در مجموعه پادما یدک راه‌اندازی شد.

آغاز فعالیت تازه‌وارد ورزش اصفهان در لیگ تنیس روی‌میز

احسان ادیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون آغاز فعالیت باشگاه پادما یدک در رشته تنیس روی میز اظهار داشت: نزدیک به چهار ماه از آغاز به کار باشگاه پادما یدک می‌گذرد با توجه به سیاست کلی باشگاه تصمیم هیأت مدیره بر این شد تا در رشته‌های مهم در راستای برندسازی و مسئولیت اجتماعی در ورزش ورود کنیم.

مدیر باشگاه پادما یدک ادامه داد: در همین راستا و با توجه به برگزاری جلسات متعدد با ریاست هیأت تنیس روی‌میز استان اصفهان، دوتیم تنیس روی‌میز در دو بخش آقایان و بانوان در مجموعه پادما یدک راه‌اندازی شد، سیاست دیگری که در این زمینه اتخاذ شد، استفاده از استعدادهای برتر استان است که هم‌اکنون به دلیل عدم آمادگی بسترهای لازم در دیگر مناطق کشور در حال فعالیت هستند در اصفهان مشغول به فعالیت شوند.

وی افزود: یکی از اهداف دیگر باشگاه حضور در رشته‌های است که دو قطب ورزشی اصفهان، یعنی باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان در آن حاضر نباشند؛ به جز راه‌اندازی تیم‌ها، روند احداث آکادمی تنیس روی میز در محل خانه تنیس اصفهان از هفته آیند با همکاری هیأت استان از دیگر فعالیت‌های پادما یدک است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول