اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رئیس پلیس سابق رژیم صهیونیستی: نتانیاهو قبل از محکوم شدن، استعفا دهد

رئیس پلیس پیشین رژیم صهیونیستی می‌گوید نخست‌وزیر این رژیم پیش از محکوم شدن در دادگاه به دلیل پرونده‌های فساد، باید از سمت خود استعفا دهد.

رئیس پلیس سابق رژیم صهیونیستی: نتانیاهو قبل از محکوم شدن، استعفا دهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رونی الشیخ» رئیس پلیس سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به نزدیک شدن موعد برگزاری دادگاه پرونده‌های فساد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم، گفت اگر نتانیاهو تا پایان روند دادرسی در این سمت باقی بماند، اسرائیل هزینه غیرقابل پرداختی را متحمل می‌شود.

الشیخ در مصاحبه با نشریه «یدیعوت آحارونوت» با بیان اینکه نتانیاهو احتمالا در پرونده‌های فساد خود محکوم می‌شود، اما ابراز امیدواری کرد که وی قبل از رسیدن به نقطه بدون بازگشت، به توافقی برای استعفا از نخست‌وزیری برسد.

به نوشته وبگاه «جروزالم‌پست» به نقل از این مصاحبه، وی در این باره توضیح داد: «تمام [تحولات] نشان از آن دارد که او واقعا در دادگاه محاکمه خواهد شد. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. شاید [تصویب قانون] مصونیت اتفاق بیافتد، شاید هم [تداوم] کابینه باشد، نمی‌دانم. اگر به پای محاکمه کشیده شود، باور دارم که محکوم می‌شود».

رئیس پلیس سابق رژیم صهیونیستی با ابراز امیدواری برای اینکه دوران نخست‌وزیری نتانیاهو پیش از رسیدن به نقطه محکومیت به پایان برسد، افزود: «حداقل او نباید به سمت نخست‌وزیری تا زمان دادرسی ادامه دهد، زیرا دولت بهای غیرقابل پرداختی را متحمل خواهد شد».

دومین جلسه محاکمه نتانیاهو روز بیست‌ونهم تیر ماه بعد از وقفه‌ای ۵۵ روزه به دلیل شیوع ویروس کرونا، با قرائت دادخواست دادستانی رژیم صهیونیستی و پلیس علیه او در جریان پرونده موسوم به «پرونده ۱۰۰۰»، برگزار شد.

جلسه سوم دادگاه وی روز ششم دسامبر (۱۶ آذر) برگزار می‌گردد که بنا به اعلام دادگاه قدس اشغالی، نتانیاهو باید برای شنیدن اتهامات خود در جلسه بعدی دادرسی درباره پرونده فساد، حاضر شود. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول