اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

151 سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند کاشمر توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر از توزیع 151 سری جهیزیه میان زوج‌های کم‌بضاعت و نیازمند شهرستان در سومین مرحله خبر داد.

151 سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند کاشمر توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر، علی یعقوبیان اظهار کرد: تسهیل ازدواج جوانان و کمک به آنان همواره یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری بوده است و در همین زمینه سپاه ناحیه کاشمر با همکاری بسیج سازندگی نیز اقدام به تهیه و توزیع جهیزیه جهت کمک به زوج‌های جوانان کم‌بضاعت کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با بیان اینکه  زوج‌های جوانی که در مناطق محروم زندگی می‌کنند و توان کافی برای تهیه جهیزیه ندارند شناسایی شدند و در اولویت توزیع جهیزیه قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: سومین مرحله توزیع جهیزیه در بین نوعروسان در شهرستان کاشمر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله نیز 151 سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در قالب 8 قلم کالا به صورت مشارکتی توزیع می‌شود، تصریح کرد: مرحله اول 58 سری در سه ماهه آخر سال 98 و مرحله دوم 58 سری در سه ماهه اول سال 99 به زوج‌های جوان اهدا شد.

یعقوبیان با تأکید بر اینکه ارزش ریالی هر سری جهیزیه با توجه به نوسانات بازار حدود 10 میلیون تومان است که 50 درصد از مبلغ این مرحله توسط زوجین پرداخت شد، عنوان کرد: در راستای جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی، اقلام موجود بدون واسطه از کارخانه خریداری شده و تماماً کالای ایرانی هستند که باعث پایین بودن قیمت هر سری جهیزیه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با اشاره به اینکه 78 سری از این جهیزیه ها در شهرستان کوهسرخ توزیع می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال 99 نیز این نهضت را با توزیع حدود 100 سری جهیزیه ادامه بدهیم.

انتهای پیام/ 70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول