اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

دروس آزمایشگاهی نیمسال تحصیلی دوران کرونا دانشجویان حذف می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه دانشجویانی که موفق به گذراندن دروس آزمایشگاهی نشده‌اند واحد عملی آنها حذف می‌شود، گفت: دانشجویان باید واحد آزمایشگاهی خود را در ترم‌‌های تحصیلی بعدی پشت‌سر بگذارنند.

دروس آزمایشگاهی نیمسال تحصیلی دوران کرونا دانشجویان حذف می‌شود

علی‌اکبر افضلیان معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه امکان جایگزینی برخی از دروس عملی با دروس نظری وجود دارد، اظهار داشت: دانشگاه شهید بهشتی برای نیم‌سال تحصیلی پیش‌رو در جلسه شورای آموزشی دانشگاه در خصوص دروس عملی دانشجویان تصمیمات خوبی را اتخاذ کرد به طوری که دانشجویان می‌توانند برخی از دروس عملی خود را با انجام یکسری پروسه و شبیه‌سازی کامپیوتری یا گذراندن یک درس به جای واحد عملی جایگزین کنند.

* دانشجویان واحد آزمایشگاهی خود را در ترم بعدی بگذرانند

وی با بیان اینکه دانشجویانی که موفق به گذراندن دروس آزمایشگاهی نشده‌اند واحد عملی آنها حذف می‌شود، گفت: دانشجویان باید واحد آزمایشگاهی خود را در ترم‌‌های تحصیلی بعدی پشت‌سر بگذارنند.

* دروس عملی تاخیری ۹۸ در ترم تابستان انجام می شود

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: دروس عملی که در نیم‌سال دوم تحصیلی سال ۹۸ اجرا نشده و یا به تأخیر افتاده در ترم تابستان در قالب آزمایشگاه و کارگاه انجام می‌شود. به طوری که دانشجویانی که در حال فارغ‌التحصیلی بودند اولویت پشت‌سر گذراندن دروس عملی را دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول