اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

نماینده مردم طالقان در مجلس خواستار تعیین و تکلیف درآمد سد طالقان شد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین و تکلیف درآمد سد طالقان در سریع ترین زمان ممکن شد.

نماینده مردم طالقان در مجلس خواستار تعیین و تکلیف درآمد سد طالقان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، امروز در آئین افتتاح دکل تلفن همراه روستاهای کش،کشرود، شهرآسر، لهران و سوهان استان البرز، گفت: در رابطه با تأمین نیاز حوزه‌های انتخابیه خود با وزیر نیرو نشست‌های متعددی برگزار شده است و نتیجه بخش بودند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این برهه از زمان ما سعی داریم مطالبات روستانشینان را بررسی و محقق کنیم، همچنین افزایش زیرساخت‌های مناطق دو افتاده نیز در دستور کار قرار گرفته است.

حدادی با اشاره به ظرفیت‌های متعداد شهرستان طالقان در حوزه گردشگری، یادآور شد: اقدامات و پروژ‌ه‌های گردشگری در این شهرستان در کنار پروژه‌های عمرانی تقویت شود تا شاهد ایجاد شغل و رونق در این شهرستان باشیم.

وی ادامه داد: برخی از روستاهای شهرستان طالقان با مشکل نفت مواجه هستند که این مهم نیز با توجه به در پیش بودن فصل سرما و کوهستانی بودن شهرستان باید مورد پیگیری قرار گیرد.

این مقام مسؤول در ادامه به تعیین و تکلیف درآمد سد طالقان تأکید کرد و یادآور شد: موضوعات مختلف از جمله مطالعه و بررسی طرح هادی روستاهای شهرستان طالقان و سایر روستاهای استان البرز دقت نظر کافی انجام شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول