اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
یک‌شب افتخار پاکبان بودن در هیئت هاشمیون ممسنی هیئت هاشمیون ممسنی که پس از ابلاغ ستاد کرونا و پیش‌بینی ازدحام جمعیت چند هزارنفری و عدم ضمانت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جهت حفظ سلامت مردم، امسال عزاداری عمومی نداشته‌اند، این شب‌ها بیکار ننشسته و هر شب یک کار زیبا انجام می‌دهند.
اعضای این هیئت که بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین گروه تعزیه شهرستان نیز هستند باافتخار به‌جای پاکبانان، مرکز شهر نورآباد را به عشق امام حسین(ع) جارو زدند تا سال‌ها زحمت پاکبانان را در کنار عزاداران حسینی تجربه کنند و فرهنگ «النظافة من الایمان» را در شهر نهادینه کنند.
عزاداران حسینی در هیئت هاشمیون ممسنی با شعار «کرونا هست ولی پرچم تو پابرجاست» باعث شدند شبی قامت پاکبانان کمتر خم شود و ساعتی زودتر در کنار خانواده‌هایشان باشند.
این هیئت همچنین با توزیع اقلام بهداشتی ازجمله ماسک در بین سایر هیئت شلوغ شهر و ضدعفونی معابر و دستان مردم جهت جلوگیری از شیوع کرونا پیش‌قدم شدند
هیئت هاشمیون ممسنی در روزهای قبل نیز اقدام به پخش ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در مراکز شلوغ سطح شهر کردند و تعدادی ماسک نیز به مراکزی مثل کمیته امداد که قشر ضعیف ارباب‌رجوع آن هستند و مراجعینشان غالبا کم‌درآمد هستند، اهدا کردند.
۱۳۹۹-۶-۵ ۱۹:۵۶ http://fna.ir/ezftkr
0
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول