اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

زاکانی: زحمات مرحوم حسینیان در مسیر صیانت از تاریخ انقلاب در یادها خواهد ماند

رئیس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی درگذشت رئیس سازمان اسناد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و تاکید کرد که زحمات بی دریغ مرحوم حسینیان در مسیر حفظ و صیانت از تاریخ انقلاب در یادها خواهد ماند.

زاکانی: زحمات مرحوم حسینیان در مسیر صیانت از تاریخ انقلاب در یادها خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت حجت الاسلام روح‌الله حسینیان رئیس سازمان اسناد انقلاب اسلامی و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

فقدان روحانی متعهد و پرتلاش، همکار ارجمند در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای حاج شیخ روح‌الله حسینیان موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

زحمات بی‌دریغ این عالم فرهیخته در مقام قضاوت، در کسوت نمایندگی مردم در خانه ملت، در مسیر حفظ و صیانت از تاریخ برجسته انقلاب اسلامی و در دفاع و اعتلای آرمان‌های متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره در یادها ماندگار خواهد ماند.

اینجانب درگذشت مرحوم مغفور حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای حاج شیخ روح‌الله حسینیان در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را خدمت جامعه حوزوی کشور، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان برای این فقید سعید رحمت و غفران واسعه الهی و همنشینی با ائمه اطهار، امام راحل (ره) و شهدای اسلام و انقلاب و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول