اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

خسارت سیل به ۶۴۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب استان کرمان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: سیلاب عصر امروز به ۶۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان‌های جیرفت و قلعه‌گنج در جنوب کرمان خسارت وارد کرد.

خسارت سیل به ۶۴۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب استان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود جمیلی اظهار داشت: در این هفته چهار مرحله بارندگی سبب شد تا خسارت‌هایی به راه‌های روستایی مناطق کوهستانی در شهرستان‌های جنوبی استان وارد شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان با اشاره به اینکه سیلاب چند روز گذشته سبب تخریب ۴۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در شهرستان جیرفت به ویژه در بخش‌های ساردوئیه و اسفندقه شد، افزود: امروز هم بارش شدید باران به ۶۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در شهرستان‌های جیرفت در حوزه ساردوئیه و شهرستان قلعه‌گنج در دهستان مارز و رمشک به محورهای ارتباطی خسارت وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه به همت اداره ماشین‌آلات اداره کل و اداره راهداری ساردوئیه دستگاه‌های راهداری برای تیغ‌زنی و بازگشایی مسیرهای خسارت دیده از قبل در منطقه فعال است، گفت: با توجه به اینکه روند ناپایداری‌ها همچنان در این مناطق ادامه دارد که به محض تیغ‌زنی و بازگشایی مسیرهای خسارت دیده مجددا این جاده‌ها تخریب و مجددا نیاز به تیغ‌زنی پیدا می‌کنند.

جمیلی از آسیب رساندن سیلاب عصر امروز به ۱۷ دستگاه آبنما و ۳ دستگاه پل در محور رمشک شهرستان قلعه‌گنج خبر داد و خاطرنشان کرد: با روشن شدن هوا و اجازه دادن شرایط جوی دستگاه‌های راهداری برای تیغ‌زنی مسیرهای آسیب دیده اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/۸۰۰۳۲/ق/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول