اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ضرورت حمایت از بیماران روانی مزمن

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس حمایت از بیماران روانی مزمن را در جامعه ضروری خواند و گفت: برخی مشکلات و مسائل در کشور باعث می شود خانواده ها نتوانند فرزندان دارای معلولیت خود را نگه دارند از این رو مراکز توانبخشی بهترین محفل برای نگهداری بیماران این چنینی به شمار می رود.

ضرورت حمایت از بیماران روانی مزمن

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا منادی امروز  در آیین  افتتاح خانه های اقامت موقت توانبخشی و پیگیری درمان کودکان دارای بیماری روانی مزمن در منطقه شمال غرب کشور به مناسبت هفته دولت، ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: در روایات و تاریخ اسلام صفات و ویژگی‌های بسیاری از جمله این صفات شجاعت، غیرت، بخشش، رقت قلب، دلسوزی و... برای امام حسین (ع) شمرده شده حتی در روز عاشورا آنچنان شجاعتی از امام حسین (ع) بروز کرد، که از هیچ‌کس سر نزده است.

وی در ادامه ابراز کرد: نگهداری شبانه روزی، ارائه خدمات مراقبت و روانشناسی، توانبخشی و پرستاری به دختران کم توان ذهنی شدید و ... همگی اقدامات ارزنده ای به شمار می روند که در موسسه خیریه فیاض بخش تبریز صورت می گیرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو حمایت از بیماران روانی مزمن را در جامعه ضروری خواند و گفت: برخی مشکلات و مسائل در کشور باعث می شود خانواده ها نتوانند فرزندان دارای معلولیت خود را نگه دارند از این رو مراکز توانبخشی بهترین محفل برای نگهداری بیماران این چنینی به شمار می رود.

منادی خاطرنشان کرد: فعالیت و پیشرفت مراکز نگهداری از بیماران معلول در استان آذربایجان شرقی جای بسی خوشحالی دارد چراکه خانواده ها می توانند با مراجعه به این مراکز بخشی از دغدغه های خود را حل کنند.

انتهای پیام/60027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول