اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیایید از کار هم گره‌گشایی کنیم/ آمادگی کمیته امداد کرمانشاه برای دریافت نذورات

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ قابل واریز در تمامی بانک‌های استان، آماده دریافت نذورات نقدی مردم سخاوتمند استان است.

بیایید از کار هم گره‌گشایی کنیم/ آمادگی کمیته امداد کرمانشاه برای دریافت نذورات

محسن رخصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص تدابیر اندیشیده شده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در راستای جمع‌آوری نذورات مردمی، اظهار داشت: مردم سخاوتمند و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) براساس یک رسم دیرینه که برگرفته از آموزه‌ها‌ی دینی و اسلامی است معمولا در ماه‌های محرم و صفر به خصوص در دهه اول محرم به منظور نشان دادن عشق و علاقه خود به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) نسبت به تهیه و توزیع نذورات اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع در استان در واقع به منظور پیشگیری از چرخه انتقال این ویروس منحوس امکان تهیه و توزیع نذورات برای مردم فراهم نیست با وجود این ممنوعیت مردم می‌خواهند نسبت به ادای دین و انجام نذوراتی که برعهده آن‌ها است اقدام کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اضافه کرد: این نهاد حمایتی از ابتدای ماه محرم نسبت به اجرای پویش مردمی ایران همدل و با شعار «بیایید از کار هم گره‌گشایی کنیم» نسبت به راه‌اندازی تعداد 72 آشپزخانه با عنوان آشپزخانه‌های اطعام حسینی و احسان حسینی در اقصا نقاط شهرها و بخش‌های مختلف استان اقدام کرده تا از طرف مردم خیر و نوعدوست استان نسبت به انجام این نذورات با پخت و پز غذا در این آشپزخانه‌ها با رعایت تمامی موازین شرعی و بهداشتی و براساس نیت خیر عزیزان اقدام کند.

وی با اعلام آمادگی کمیته امداد استان برای دریافت نذورات، گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ (قابل واریز در تمامی بانک‌های استان) به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه آماده دریافت نذورات نقدی مردم سخاوتمند استان است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول